کد خبر: 245092
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
پایان جشنواره استانی هنرهای نمایشی در قاین با پنج نمایش

جشنواره هنرهای نمایشی کانون خراسان جنوبی در دومین روز از برگزاری با اجرای سه نمایش عروسکی، یک نمایش‌نامه خوانی و یک تئاتر کاغذی و برگزاری یک کارگاه به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در دومین روز از برگزاری جشنواره استانی هنرهای نمایشی حاضرین به تماشای سه نمایش عروسکی، یک نمایشنامه خوانی و یک تئاتر کاغذی خواهند نشست.
«ماجراهای سه گوش» کاری از اعضای مرکزفرهنگی هنری شماره 1 بیرجند به کارگردانی مهناز امیرآبادی زاده (عضو ارشد) نخستین نمایش عروسکی است که به روی صحنه خواهد رفت.
در ادامه اعضای مرکز فرهنگی هنری نهبندان با نمایش عروسکی «کوچک، اما خیلی بزرگ» و کارگردانی مریم فرخ فال به هنرنمایی می‌پردازند و نمایش تئاتر کاغذی تنها گروه میهمان این جشنواره کاری از اعضای مرکز فرهنگی هنری فردوس به کارگردانی  اشرف دباغ حاضرین را به دیدن نمایش «گفت‌وگوی درخت‌ها » دعوت می‌کند.
هم‌چنین گروه نمایشنامه خوانی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند نمایش «راز جنگل متروک» را خوانش خواهند کرد.
نمایش عروسکی «ورود ممنوع» با اجرای اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند و کارگردانی مهناز امیرآبادی زاده به عنوان آخرین نمایش به روی صحنه خواهد رفت.
برگزاری دومین کارگاه جشنواره با موضوع «نوجوانان کارگردان»، « متن برای نمایش» و « عروسک سازی» به جشنواره استانی هنرهای نمایشی در شهرستان قاینات پایان خواهد داد.
جشنواره استانی هنرهای نمایشی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون خراسان جنوبی از 25 مرداد 1394 به میزبانی مرکز فرهنگی هنری قاین آغاز و 26 مرداد با برگزاری مراسم اختتامیه پایان خواهد یافت.