کنسرت موسیقی «صدای آب نمی‌آید»

با موضوع بحران کم‌آبی در کشور، کنسرت نمایشی‌موسیقایی «صدای آب نمی‌آید» صبح یک‌شنبه در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با پنجمین روز هفته‌ی ملی کودک که به روز «کودک، محیط زیست و منابع طبیعی» اختصاص یافته، گروه 80نفره‌ی موسیقی کانون در استان البرز به تهران می‌آیند تا کنسرت موسیقیایی‌نمایشی «صدای آب نمی‌آید» را ساعت 10 صبح به روی صحنه ببرند.
به گفته‌ی علیرضا جلالی، مدیرکل کانون استان البرز، این برنامه بر اساس سیاست همکاری با نهادها و تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های فرهنگی کودکان، همزمان با هفته‌ی ملی کودک و بعد از دو ماه تمرین به روی صحنه خواهد رفت.
بحران کم‌آبی و تاثیر آموزش و اطلاع‌رسانی بر کودکان، به عنوان مصرف‌کنندگان فردای منابع آبی کشور، پایه‌ی شکل‌گیری این گروه متشکل از مربیان کانونی و اعضا و مربیان «گروه مربیان موسیقی کودک و نوجوان» بوده است.
این برنامه‌ی موسیقایی‌نمایشی در 45 دقیقه از ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه 19 مهر در سالن بزرگ مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران به صورت رایگان اجرا می‌شود.
بعدازظهر همین روز، محمد درویش و عبدالحسین وهاب‌زاده نیز در یک میزگرد، رابطه‌ی آینده‌ی کودکان و لزوم حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را از ساعت 15 تا 17 تشریح و بررسی می‌کنند.