کد خبر: 252421
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
بهار انقلاب  با گل‌های لاله درکانون بشرویه

سی‌و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه با ساخت گل‌های لاله به یاد شهیدان همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بشرویه با شرکت در ویژه برنامه زنگ انقلاب در دبستان حضرت رقیه (س)  برنامه‌های گرامی‌داشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را آغاز کرد.
کارگاه اوریگامی به صورت همه روزه با آموزش ساخت«گل لاله کاغذی» به یاد شهدای انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌ای است که مورد استقبال اعضای مرکز فرهنگی هنری بشرویه است و شرکت کنندگان با روش ساخت گل لاله کاغذی به روش اوریگامی آشنا می‌شوند.
برگزاری فستیوال فیلم کودک با هدف ایجاد شادابی و نشاط و آشنایی کودکان و نوجوانان با فیلم‌ها و انیمیشن‌های تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن انقلاب، پخش سرودهای انقلابی به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با سرودهای انقلابی سال 57، برپایی کارگاه نقاشی با موضوع «در انتظار فرشته» و کارگاه شعارهای انقلابی در قاب سفال از جمله برنامه‌هایی است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی در کانون بشرویه  در یوم ا... دهه فجر برگزار می‌شود.
برگزاری  کارگاه ادبی با موضوع «آزاد، پرنده قهرمان» نیز از کودکان و نوجوانان دعوت کرد تا از قهرمانی پرنده‌ای به نام آزاد بنویسند و فداکاری، ایثار و اتحاد را روایت کنند.
 برپایی ایستگاه قصه‌گویی، شعر خوانی انقلاب و معرفی کتاب‌های موجود در کانون بشرویه با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های کانون بشرویه در ایام ا... دهه فجر است.