اهدای 2000 جلد دفتر به اعضای کتاب‌خانه‌های سیار کانون خراسان جنوبی

هم‌زمان با دهه فجر دو هزار جلد دفتر از مجموعه محصولات تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بین اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و شهری توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با گرامی‌داشت سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مهربانی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دو هزار جلد دفتر بین اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و شهری توزیع شد.
حمیدی اضافه کرد: بیش از چهار هزار نفر از کودکان و نوجوانان 60 روستای استان خراسان جنوبی که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند عضو کتاب‌خانه‌های سیار هستند و در ایام دهه فجر امسال  2000 نفر از این عزیزان دفتر‌هایی که از مجموعه تولیدات کانون بود، دریافت کردند.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی با بیان این‌که توزیع این دفترها از اولین روز از دهه فجر در بین اعضای کتاب‌خانه‌های سیار آغاز شده است، گفت: اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی بیرجند، سیار روستایی زیرکوه، سیار روستایی طبس و سیار شهری بیرجند از جمله کسانی بودند که هدایای مدیر عامل کانون را دریافت کردند.  
مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در دبستان سعدی ضمن رساندن سلام مدیر عامل کانون به اعضای کتاب‌خانه سیار شهری، دفترها را به اعضا هدیه کرد.
هم‌چنین عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش استان به روستای دستگرد رفت و  تعدادی از دفترها را به اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی بیرجند اهدا کرد.