دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با مادر شهید مساح

هم‌زمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مادر شهید حمید رضا مساح دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی،
هم‌زمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دیدار مادر شهید حمید رضا مساح رفت.
حمیدی در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ مادران شهید گفت: ما قدردان شهدا هستیم و امروز به برکت خون پاک شهدا، رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی تصریح کرد: به فرموده امام راحل (ره) خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و دیدار با خانداه معظم شهدا تجدید پیمان با امام شهدا و خانواده شهیدان است.
حمیدی تأکید کرد: باید زمینه ای فراهم شود که کودکان و نوجوانان با خانواده معظم شهدا بیشتر دیدار داشته باشند و با اندیشه ها ی فکری شهدا بیشتر آشنا شوند.
مادر شهید حمید مساح نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: کودکان و نوجوانان امروز باید مسیر صحیح زندگی را در صراط مستقیم شهیدان جستجو کنند.
این مادر شهید از نسل کودک و نوجوان امروز خواست با خواندن وصیت نامه شهدا و خاطرات شهدا به این بینش برسند که چرا نوجوانان آن روزها از جان خود گذشتند و با اهدای خون خود امروز امنیت و آرامش را به همگان هدیه کردند.
شهید حمید رضا مساح وقتی تنها 16 سال داشت و دانش آموز اول دبیرستان بود به جبهه رفت و در 23 اسفند سال 1363 در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
در این دیدار که صبح نوزدهم بهمن 1394 صورت گرفت، علی رضا زاده کارشناس حراست، عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی را همراهی کردند.