برپایی نمایشگاه‌های آثار اعضا در مراکز فرهنگی- هنری سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی- هنری سیستان و بلوچستان هم‌زمان با فرارسیدن هفته‌ی ملی کودک نمایشگاه‌هایی از آثار اعضا برپا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی- هنری استان هم‌زمان با فرارسیدن هفته‌ی ملی کودک نمایشگاه‌هایی از آثار اعضا برپا کردند.

یکی از ویژه برنامه‌های مربیان مراکز فرهنگی- هنری در هفته‌ی ملی کودک  برپایی نمایشگاه‌هایی از آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضاست که با استقبال مسئولان شهرستان‌ها مواجه شده و گامی است در جهت معرفی کانون و فعالیت‌های گوناگون آن.

مرکز فرهنگی- هنری بُنجار، کنارک، دَلگان، شماره‌ی یک خاش و دو زابل نیز با افتتاح این نمایشگاه‌ها و ارایه‌ی آثار اعضای خود در زمینه‌های نقاشی، کاردستی و عکس هفته‌ی ملی کودک را آغاز کردند.

مرکز بنجار در نمایشگاه خود بخشی را به معرفی مشاغل، آثار باستانی استان و آداب و رسوم منطقه اختصاص داده که جلوه‌ی ویژه‌ای به آن بخشیده است.

برپایی کارگاه‌های گوناگون، اجرای سرود اعضا، نمایش عروسکی و اهدای کتاب در این نمایشگاه‌ها و در طول هفته‌ی کودک ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است در مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها مسئولان محلی از جمله امام جمعه، فرماندار و شهردار هم حضور داشتند و ضمن تحسین آثار کودکان و نوجوانان، از تلاش‌های مربیان تقدیر کردند. در بخی مراکز هم مهمانان با حضور در کارگاه‌ها همراه با بچه‌ها به دوران کودکی خود سفر کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =