آشنایی کودکان هشتگرد با کانون و فعالیت های آن

کودکان هشتگردی در پنجمین روز هفته ملی کودک، با کانون و فعالیت های آن آشنا شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش قکری کودکان ونوجوانان استان البرز، نزدیک به 900 نفر دانش آموز هشتگردی با حضور در سالن نه دی این شهر ضمن شرکت در مراسم ویژه هفته ملی کودک با کانون و فعالیت های آن آشنا شدند .

محمود مروج، مدیر کل کانون استان البرز در این مراسم ضمن گرامی داشت ماه محرم و هفته ملی کودک ، از کودکان خواست  به فکر خود باشند ، مسوولیت پذیر باشند و خود را باور کنند و تلاش کنند تا  هر روز نسبت به روز قبل در جهت رشد خود تلاش کرده و آمادگی های بیشتری را کسب کنند.

وی همچنین ضمن اشاره به ضرورت بها دادن جامعه به کودکان ونوجوانان به عنوان سرمایه های اصلی آینده،  خطاب به مسوولینی که در این همایش حضور داشتند گفت :

جامعه ای که به کودکان بها بدهد و روی آن ها سرمایه گذاری می کند، به طور یقین آینده ی خوبی خواهد داشت و افزود این هفته فرصتی است تا مسوولین محترم  به این حوزه و زیر ساخت های لازم آن توجه کنند .

مریم فلاح نژاد مسوول مرکز هشتگرد نیز ضمن اشاره گذرایی به فعالیت های گذشته و حال مرکز، به ضرورت تلاش  برای فراهم کردن شرایط لازم برای رشد بچه ها اشاره کرد .

پخش سرود و تیزر هفته ملی کودک ، اجرای موسیقی و خوانش شعر ((باز این چه شورش است که در خلق عالم است )) توسط اعضا کلاس های موسیقی کانون هشتگرد به سر پرستی زهرا ناصر زارع، اجرای نمایش با موضوع ماه محرم توسط گروه نمایشی فانوس خیال، معرفی پورتال کودک کانون به مناسبت روز کودک و فناوری های نوین توسط امیر جهان پور کارشناس کانون، قصه گویی توسط دنیا یا محمدی ، مربی  فرهنگی کانون هشتگرد و تجلیل از هشت نفر از کودکان ونوجوانان البرزی به سرپرستی مهدی کافیه که موفق به دریافت گواهی ثبت اسباب بازی از کانون شده بودند ، تجلیل از عضو مرکز هشتگرد و قاری قرآن، تجلیل از یدالله علوی ، مدیر عامل شهر صنعتی غیر دولتی هشتگرد به جهت همراهی ارزشمند با کانون این شهر ،  از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود .

گفتنی است فرماندار ساوجبلاغ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتگرد،بخشدار مرکزی هشتگرد، مسوول فرهنگی شهرداریهشتگرد مسوول ستاد نماز جمعه و مدیر عامل شهر صنعتی و مدیر کل ، معاون فرهنگی ، کارشناسان ، همکاران ستادی ، مسوولین و مربیان برخی مراکز کانون استان و اولیای مدارس و دانش آموزان و اعضا کانون شرکت کنندگان این مراسم بودند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =