کد خبر: 273271
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
بازدید 671
فرماندار رودبار، سراغ نشانی خدا را در کانون گرفت

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «هر کودک نشانی خداست...» برگزارمی‌شود و به همین منظور فرماندار رودبار در جستجوی نشانه‌های خدا به کانون پرورش فکری این شهرستان رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان استان گیلان، هفته‌ی ملی کودک با شعار « هرکودک نشانی خداست...» و بارویکرد آموزه‌های عاشورایی هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

برهمین اساس مرکز فرهنگی هنری شهرستان رودبار نیز فعالیت‌های کودک و نوجوان محور خود برپایه فعالیت‌های هدف‌مند کتاب محور و با نگاهی ویژه به انتقال آموزه‌های اسلامی و ارایه‌ی مفاهیم عاشورایی به کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشت.

بنابراین گزارش فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کانون رودبار طی این روزها افزون برهمراهی کودکان، خانواده‌ها و مسوولان یک مهمان ویژه‌داشت و در این میان فرماندارفرهنگ دوست این شهرستان با حضور جمع مربیان و اعضا، با فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی همراه‌شد.

برپایه این گزارش، اسماعیل میرغضنفری در این مراسم ضمن تبریک هفته ملی کودک، به اهمیت و جایگاه کودکان در جامعه اشاره‌کرد و فعالیت‌های کانون را بسترساز بالندگی و بلوغ فکری  ایران اسلامی خواند.

فرماندار شهرستان رودبار در همین زمینه برنامه‌های خلاقانه و هدف‌مند کانون پرورش فکری را یاری‌گر نظام آموزشی کشور توصیف‌ و برهمراهی تمامی مسوولان شهرستان از فعالیت‌های این نهاد فرهنگی تاکیدکرد.

وی در همین حال با امضای پیمان‌نامه حمایت از محیط‌زیست که از سوی کودکان و نوجوانان تهیه شده بود به استقبال فعالیت‌های اعضای این مجموعه فرهنگی رفت و ضمن بازدید از نمایشگاه دست‌آوردهای اعضا و مربیان، با فعالیت‌های پرده‌خوانی وقایع کربلا، دکلمه‌خوانی، اجرای سرود و شعرخوانی کودکان همراه‌شد.

حضورمیر غضنفری در کارگاه‌های آموزش نقاشی، خوشنویسی و کاردستی از دیگر برنامه‌ها بود و درپایان نیز بسته‌های فرهنگی فرماندار شهرستان رودبار به کودکان و نوجوانان اهدا شد.        

شایان ذکر است میرغضنفری در همین راستا از مراکز فرهنگی هنری بخش رستم‌آباد و منجیل نیز بازدید کرد و در این میان روند فعالیت کتاب‌خانه سیار روستایی شهرستان رودبار را مورد بررسی قرارداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =