بازید معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مرکز استان  از نمایشگاه هفته ملی کودک

معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر عامل فضای سبز شهرداری ساری با حضور در نمایشگاه هفته ملی کودک، از نمایشگاه و فعالیت های کانون پرورش فکری دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در این بازید، معاون فرهنگی و مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری ساری به همراه مسوولان و مربیان سراهای تداوم شهرستان ساری به همراهی کودکان عضو سرای تداوم این  شهرداری از نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون مازندران دیدن کردند.

همچنین توسط مربیان کانون  بخشی از برنامه ها و فعالیت های این دستگاه فرهنگی حوزه کودک ونوجوان  برای  اعضای کودک عضو سرای تدوام شهرداری ساری به اجرا درآمد.  

در حاشیه این برنامه، سرپرست کانون مازندران در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیر عامل سازمان فضای سبز و مسوول سرای تداوم شهرداری مرکز استان، ضمن تشریح اهداف و برنامه ها و محصولات کانوندر حوزه کتاب و اسباب بازی و سرگرمی های سازنده  و تاثیر آن در رشد و شکوفایی توانایی ها و استعداد های کودکان ونوجوانان، از ظرفیت مهم شهرداری در توسعه فضای فرهنگی در حوزه کودک ونوجوان سخن گفت.

محمد علی یزدان شناس با گرامی داشت هفته ملی کودک افزود:اهمیت دادن شهرداری و معاونت اجتماعی شهرداری ساری به حوزه کودک و حمایت و همراهی از برنامه های مرتبط با این حوزه درخور تقدیر است و همراهی کانون و شهرداری می تواند در جهت توسعه حقوق شهروندی و حقوق کودک موثر باشد.

در این دیدار محمد محبوب نیز با خرسندی از نقش موثر کانون در حوزه کودک ونوجوان و اجرای مفید برنامه های کانون برای رشد فکری و فرهنگی نسل آینده ساز کشور، از حمایت و همراهی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری با کانون خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به دغدغه این معاونت در حوزه حقوق شهروندی و فعالیت هایی که در سرای تداوم از سوی شهرداری مورد پیگیری است، ظرفیت کانون می تواند در جهت حمایت از برنامه های این مجموعه موثر باشد.

 همچنین در دیدار این سه مسوول در خصوص توسعه فضای کانون وبوستان سنگ که همجوار با اداره کل کانون مازندران است، بحث وتبادل نظر شد.

نقی زارع، مدیر عامل سازمان فضای سبزشهرداری مرکز استان نیز با تاکید بر نقش موثر کانون در توسعه برنامه های فرهنگی وتناسب آن با  اهداف فرهنگی شهرداری در پارک ها و سایر اماکن فرهنگی و تفریحی؛ از حمایت خود در جهت همراهی با کانون سخن گفت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =