کد خبر: 273470
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
بالن آرزوها

کودکان شهرستان بجستان در هفته ملی کودک، بالن آرزوهایشان را با آرزوی ظهور امام مهربانی به آسمان سپردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در ویژه برنامه «بالن آرزوها» که با مشارکت مرکز فرهنگی هنری کانون بجستان و اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد بیش از ۱۰۰ کودک با آرزوی ظهور امام عصر(عج) بالن آرزوهایشان را به آسمان سپردند.

سمانه عبدالهیان مربی مسوول مرکز بجستان در این‌باره گفت: این ویژه برنامه در آخرین روز از هفته ملی کودک در محل زمین چمن شهید امیر حسین داعی برگزار شد. پس از حضور اعضا و توجیه برنامه، بالن‌ها در اختیار آنان قرار گرفت و از کودکان خواسته شد با نوشتن جملاتی مانند(عزیز زهرا پس کی می‌آیی؟ یا مهدی؟   اللهم عجل لولیک الفرج) بالن را تزیین و آماده کنند.

مربی مسوول مرکز در ادامه گفت: بالن‌ها پس از یک‌ساعت آماده شد و همه «بالن آرزوهایشان» را  با آرزوی ظهور امام مهر و عطوفت روشن کرده و به آسمان فرستادند تا امید وآرزویشان به گوش آسمانیان برسد. به امید روزی که مهدی زهرا (عج) بیاید ودنیای کودکان را زیبا وزیباتر از آنچه هست گرداند.

این ویژه برنامه برای اولین بار در شهرستان بجستان انجام شد و کودکان لحظاتی پر از شادی و معنویت را سپری کردند و همه با هم برای داشتن دنیای بهتر وزیباتر با ظهور امام زمان (عج) دعا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =