"قربانعلی‌بذرافشان" به عنوان معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان معرفی شد

هم‌زمان با مراسم اختتامیه هفته ملی کودک و تجلیل از عوامل برگزار کننده، معاون فرهنگی‌اجرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با حکمی از سوی عبدالرحیم‌سیفی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این مراسم که با حضور تمامی کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری در اردوگاه نشاط صورت گرفت، عبدالرحیم‌سیفی مدیرکل کانون گلستان اظهار داشت: "قربانعلی‌بذرافشان" از نیروهای متعهد و توان‌مند آموزش و پرورش است که با حضور ایشان در مجموعه کانون به عنوان معاون فرهنگی‌اجرایی و بواسطه تجاربی که طی این سال‌ها در آموزش و پرورش کسب کرده‌اند، برنامه‌های کانون شتاب بیشتری به ‌خود خواهد گرفت.

سیفی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی هفته ملی کودک با تحلیل برنامه های هفته ملی کودک از توجه به روزشمار این هفته در پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها، جلب مشارکت سایر نهادها، فضای معنوی حاکم بر فعالیت‌های مراکز، توجه به همه کودکان، بهره‌گیری از سایر مناسبت‌ها از جمله هفته نیروی انتظامی، حضور پررنگ خانواده‌ها، نقش‌آفرینی اعضا و مربیان در سطح شهر و در دل جامعه به عنوان مهم‌ترین نقاط قوت هفته ملی کودک سال ۹۶ یادکرده و تصریح کرد: هم‌زمانی هفته ملی کودک با ایام محرم و اجرای برنامه‌ها با رویکرد عاشورایی می‌بایست در تمامی طول سال مورد توجه قرار گرفته و گفتار و رفتار امام حسین(ع) و کودکان و نوجوانان حماسه‌ساز و تاریخ‌آفرین کربلا در زندگی ما و همه کودکان و نوجوانان گلستانی نمود و بروز پیدا کند.

 ایشان افزود: برنامه‌های اجرایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پایه ۴۲  فعالیت استوار است که در برنامه‌های شاخص استانی بر تقویت هویت ایرانی‌اسلامی و توجه به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی، ترویج فرهنگ بومی و محلی، ادبیات کهن فارسی، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد منابع جدید اقتصادی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان‍مندی‌ها تاکید شده است.

مدیرکل کانون بر ضرورت مخاطب شناسی تاکید کرد و افزود: اگر بتوانیم کتاب را به عنوان محوری‌ترین فعالیت کانون، در قالب عرضه محصولات و یا امانت در اختیار کودکان و نوجوانان سراسر استان به‌ویژه مناطق کمتر توسعه یافته قرار دهیم، گامی ارزشمند در زمینه معرفی کانون برداشته‌ایم.

هم‌چنین در این مراسم قربانعلی‌بذرافشان ضمن قدردانی از اعتماد و اعتقاد مجموعه کانون و با اشاره به رابطه تنگاتنگ میان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری بیان داشت: انشالله به یاری پرودگار متعال و با هم‌دلی و به اشتراک گذاشتن داشته‌ها و تجارب کاری و شغلی شاهد روند مطلوب فعالیت‌های کانون بیش از پیش باشیم.

معاون جدید فرهنگی اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تاکید بر سند تحول بنیادین، تصریح کرد: در کانون باید با به دنبال شکل‌گیری ساختارهای شش‌گانه تربیتی باشیم و آن را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

فعالیت در واحدهای مختلف آموزش و پرورش از جمله: بودجه و تشکیلات، فنی و حرفه‌ای، شوراها، مدیریت مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی و رئیس اداره روابط عمومی در سنوات شغلی معاون فرهنگی‌اجرایی کانون به چشم می خورد.

گفتنی است، پیش از این، آمنه حسینی حدود ۲ سال قبل به عنوان معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری گلستان فعالیت می‌کرد.

اهدای هدایا به عوامل اجرایی هفته ملی کودک، تجلیل از کارشناس و مربیان هنری برگزیده در جشنواره هنری سال ۹۵ و برگزاری مسابقه مهیج دارت و تجلیل از سه نفر برگزیده اول تا سوم از دیگر برنامه‌های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =