مربیان و اعضای  مکاتبه‌ای کانون جشن گرفتند

به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، «جشن کتاب» با همراهی مربیان و اعضای مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون در روستای مرخال شهرستان شفت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، این ویژه‌برنامه به منظور معرفی برنامه‌های کانون و هم‌چنین علاقه‌مندسازی مخاطبان به شرکت در فعالیت‌های کتاب‌محور این مجموعه فرهنگی با همکاری آفرینش‌های ادبی و مرکز فرهنگی هنری شفت صورت‌گرفت.

طی اجرای این ویژه‌برنامه که حضور بخشدارمرکزی شهرستان شفت، دهیار و بیش از ۶۰ کودک پسر و دختر دانش آموز را به همراه داشت، مربیان کانون به معرفی فعالیت‌ها و اولویت‌های کانون در خدمت‌رسانی به تمامی مخاطبان پرداختند و چگونگی فعالیت‌های مرکز آفرینش‌های ادبی مکاتبه‌ای را برای کودکان و نوجوانان  خانواده‌ها تشریح‌کردند.

مربیان در همین زمینه پیرامون ارتباط صمیمانه کانون و اعضا با بهره‌گیری از فرصت نامه‌نگاری سخن‌گفتند و تلاش برای ارتقای آگاهی‌های کودکان و نوجوانان در زمینه شعر، داستان و متن را ازجمله اهداف عنوان‌کردند.

اجرای نمایش زنده با موضوع کتاب و هم‌چنین برپایی کارگاه‌های ادبی، قصه‌گویی و آموزش اوریگامی( کاغذ و تا) ازدیگر برنامه‌های این روز بود و درپایان نیز حاضران با تماشای پویانمایی«آهوی گردن دراز»، از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یک روز به یادماندنی را با مربیان این مجموعه فرهنگی تجربه‌کردند.

گفتنی است مرکز آفرینش‌های ادبی- مکاتبه‌ای کانون به کودکان و نوجوانانی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون استان گیلان دسترسی ندارند، خدمات فرهنگی ارایه‌می کند.

شایان ذکر است بیش از۱۶۰عضو کودک و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار استان عضو این مرکز به‌شمارمی‌روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =