میزبانی کانون شماره یک و فراگیر بیرجند از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی وصال

دانش‌آموزان مدرسه استثنایی وصال با همراهی معلمان و خانواده‌هایشان میهمان مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با 12 آذر روز جهانی معلولان مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی وصال دعوت کرد تا میهمان کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی شوند و یک روز متفاوت را در کنار مربیان کانون، معلمان و خانواده‌های خود سپری کنند.

در این برنامه که با حضور بیش از 40 نفر از دانش آموزان مدرسه وصال صورت گرفت، گروهی از دانش آموزان در کارگاه فرهنگی به ساخت اوریگامی پرداختند و گروهی دیگر در کارگاه ادبی نوشتن یک داستان را تجربه کردند.

کارگاه سفال نیز پذیرای حضور تعدادی دیگر از دوست‌داران کار با گِل سفال بود .

در ادامه شرکت‌کنندگان در برنامه گرامی‌داشت روز جهانی معلولان، به سالن آمفی تئاتر رفتند  تا شاهد اجرای نمایش عروسکی «قلمبه‌ی کوچک» به کارگردانی مهناز امیر آبادی و اجرای مربیان کانون شماره یک و فراگیر بیرجند باشند.

اجرای سرود «محمد رسول ا...» از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط اعضای  ناشنوای مدرسه وصال به اجرا در آمد و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

در پایان به تمامی دانش‌آموزان مدرسه استثنایی وصال از سوی اداره کل کانون استان یک جلد کتاب به همراه یک شاخه گل نرگس اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =