شب قصه و لالایی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

شب قصه و لالایی با حضور کودکان و خانواده‌ها در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، شب قصه و لالایی با حضور کودکان و خانواده‌ها در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هنرنمایی اعضا، مربیان و کارشناسان کانون و با هدف ایجاد شور و نشاط فرهنگی برای کودکان برگزار می‌شود.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی و آسیبی که به روابط خانواده وارد کرده است " شب قصه و لالایی " را تلاشی برای بهبود این روابط دانست و افزود: حضور طولانی افراد خانواده در فضای مجازی، گاهی فرصت اندیشیدن به روابط خانه و خانواده را از آنان می‌گیرد که در این میان بیشترین آسیب متوجه کودکان است که حضور آنان در کنار خانواده و در فضایی شاد، می‌تواند علاوه بر شادی آفرینی در کنار پدر و مادر، فرصتی برای افزایش همدلی و پاسداشت میراث کهن ملی ‌مان باشد.

" آشنایی با میراث ماندگار گذشتگان و ارزش‌های ملی و دینی " از دستاورد دیگر این ویژه برنامه است که هادی به آن اشاره کرد.

مدیرکل کانون سپس در خصوص قصه و اهمیت جایگاه آن گفت: قصه روایتی است که خداوند به وسیله‌ی آن رازهای آفرینش را برای ما به زیبایی بیان می‌کند و ما را به تفکر وامی‌دارد به همین روی در کانون پرورش فکری نیز این ابزار نیرومند تربیتی نقش بزرگی در آموزش غیر مستقیم ارزش‌ها به مخاطبان دارد.

قابل ذکر است نخستین اجرای این ویژه برنامه دوم دی ماه در سالن سینمای مجتمع کانون واقع در بلوار جمهوری اسلامی، اداره کل کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =