نخستین برنامه‌ی " شب قصه و لالایی " در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مادران و کودکان زاهدانی مهمان نخستین برنامه‌ی " شب قصه و لالایی " در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان بودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، نخستین برنامه‌ی " شب قصه و لالایی " در کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه‌ی شاد فرهنگی، مدیرکل کانون استان در سخنانی کوتاه، ضمن خیرمقدم به مهمانان، با اشاره به گرفتاری‌های پدران و مادران گفت: این گرفتاری‌ها فرصت کنار هم بودن را از خانواده‌ها گرفته و در نتیجه کودکان، زمان کمتری در کنار پدر و مادرها هستند.

معصومه هادی در ادامه عنوان کرد: بخش مهمی از شخصیت انسان‌ها در کودکی شکل می‌گیرد و " برنامه ریزی " نخستین و مهمترین وظیفه‌ای است که پدر و مادرها و مسئولان برای این بخش از زندگی کودکان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

هادی سپس " قصه و لالایی " را بهترین وسیله‌های تربیتی معرفی کرد که با کمک آنها می‌توان بسیاری از مفاهیم و ارزش‌ها را، به صورت غیر مستقیم، به بچه‌ها آموخت و " شب قصه و لالایی " را پاسخی به نیازهای خانواده‌ی امروز دانست.

مدیرکل کانون استان در پایان از همه‌ی همکاران و برنامه ریزان برای برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

قصه گویی و لالایی، به وسیله‌ی گروه هماوایی لالایی‌های کودکانه، و موسیقی برنامه‌هایی بود که پس از سخنان مدیرکل کانون برای حاضران اجرا شد.

قابل ذکر است در نخستین برنامه‌ی " شب قصه و لالایی " علاوه بر مادران و دختران، مشاور استاندار، معاونان آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

گفتنی است شب قصه و لالایی عصرهای چهارشنبه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری برای مادران و دختران اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =