سرپرست حراست کانون آذربایجان شرقی منصوب شد

در مراسم تکریم و معارفه از زحمات رحیم شادی مسئول حراست کانون تقدیر و امین خدایی به عنوان سرپرست جدید حراست کانون آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم هادی یوسف‌زاده مدیرکل کانون استان بزرگترین کار انجام یافته در استان را ایجاد روحیه آرامش، وحدت و همدلی در میان همکاران کانون استان دانست و این آرامش را سرمایه‌ای بزرگ برای کانون استان توصیف و از نگرش مثبت دفتر مرکزی حراست در زمینه فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون تشکر کرد.

مدیر کل کانون با تاکید بر افزایش 6 مرکز فرهنگی هنری سیار و پستی به مجموعه مراکز کانون استان، به افزایش 3 برابری مخاطبان کانون اشاره و افزود: بیشتر این موفقیت‌ها درسایه فضای آرام به وجود آمده در میان همکاران بوده است. وی با تشکر از تعامل سازنده با دستگاه‌های فرهنگی استان از حمایت‌های اداره کل اطلاعات و حراست استان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی قدردانی کرد.

یوسف‌زاده با قدردانی از زحمات رحیم شادی مسئول قبلی حراست کانون استان  و آرزوی موفقیت بر امین خدایی در مسئولیت جدید خود تصریح کرد: واحد حراست در کانون علاوه بر حفاظت فیزیکی، باید مشاور فرهنگی مدیر کل نیز باشد.

اصغرپور مدیر کل حراست استان نیز در این مراسم نگرش مثبت در کانون استان به موضوع حراست را منشاء برکاتی برای مجموعه کانون و کودکان و نوجوانان دانست و اظهار امیدواری کرد دیگر مجموعه‌های استانی هم تغییر نگرشی به سبک کانون داشته باشند و حراست را به عنوان مشاور، مأمن و تکیه‌گاه و واحدی که باعث ایجاد آرامش و ثبات در مجموعه می‌شود در کنار خود ببینند.

وی تلاش حراست را در به صفر رساندن فاصله میان واحد حراست و دیگر کارکنان دانست و کار حراست را مکمل وظایف و ماموریت‌های سازمان‌ها تعریف کرد.

اصغرپورحفظ نظام جمهوری اسلامی را وظیفه‌ی همگانی و خدمت به نظام را خدمت به همه مردم توصیف و از کارکنان خواست در حوزه‌ی کاری خود نهایت تلاش و کوشش را انجام دهند.

مدیر کل حراست استان وظیفه‌ی حراست را در درجه اول حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در درجه بعد حراست از نیروی انسانی سازمان که ارزشمندترین سرمایه‌ی هر سازمان است دانسته و کار مربیان کانون در تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

«قاسم تنها» مدیر دفتر مرکزی حراست کانون نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است که مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است  و وظیفه کانون، مربیان و کارکنان آن این ‌است که به عنوان یک نیروی حراستی از نیروهای انسانی، به عنوان سرمایه‌ای بزرگ مراقبت کند.

وی کار مربیان را به باغبانانی تشبیه کرد که نهال کودکان و نوجوانان را در زمین می‌کارند و وظیفه واحد حراست را نگهبانی از این باغ دانست و با اشاره به همخوانی امنیت و فرهنگ این دو را لازم و ملزوم یکدیگر عنوان و افزود واحد حراست نیز جزیی از دیگر اجزای مجموعه فرهنگی کانون است که اگر این اجزا با هم همخوانی داشته باشند مجموعه فعالیت‌ها تاثیرگذارتر بوده و بهره‌وری لازم را خواهد داشت.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون افزود: قانون، عرف و شرع ملاک و پایه کارها در واحد حراست است

وی با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند رحیم شادی، برای امین خدایی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم کلیپی از فعالیت‌های واحد حراست در طول مسئولیت رحیم شادی پخش و با اهدا لوح تقدیر توسط اداره کل کانون استان، دفتر مرکز حراست و اداره کل حراست استان از زحمات وی در واحد حراست استان آذربایجان شرقی تقدیر و در پست جدید برایشان توفیق آرزو شد و همچنین حکم سرپرستی امین خدایی نیز قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =