حضور پرشور بیش از 1500 کودک بیرجندی در ایستگاه نقاشی، کاردستی و عکس کانون خراسان جنوبی

کانون خراسان جنوبی با برپایی ایستگاه نقاشی، کاردستی و آتلیه عکس انقلاب در حاشیه مراسم راه‌پیمایی 22 بهمن، میزبان بیش از 1500 کودک بیرجندی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با 22 بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،  کودکان و نوجوانان بیرجندی با همراهی والدین خود ضمن شرکت در راه‌پیمایی میهمان ایستگاه‌های فرهنگی هنری  کمیته کودک و نوجوان استان شدند.

 بر همین اساس سه ایستگاه «نقاشی، کاردستی و آتلیه عکس انقلاب» با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی و نیروی انتظامی در حاشیه پارک قدس بیرجند برگزار شد و مورد استقبال خوب خانواده‌ها و کودکان قرار گرفت.

کودکان در ایستگاه نقاشی با موضوعاتی هم‌چون: «حماسه حضور، کودکان در راه‌پیمایی و دستاوردهای انقلاب اسلامی» نقاشی‌های زیبایی کشیدند.

در ایستگاه کاردستی نیز کودکان پرچم سه رنگ ایران را ساختند و گل‌های لاله کاغذی  را با تکنیک کاغذ و تا  آموختند.

ایستگاه «آتلیه عکس کودک و انقلاب» نیز مورد استقبال والدین و کودکان قرار گرفت و خاطره راهپیمایی 22 بهمن امسال را در قاب دوربین‌های عکاسی ماندگار کرد.

در همین حال نمایشگاه پوستر  با عنوان «خانواده امن در فضای مجازی» در حاشیه ایستگاه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و در معرض دید کودکان و خانواده‌ها قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =