کد خبر: 277523
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
بازدید 656
توسعه‌همه جانبه کانون از اولویت‌هاست

فرماندار و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان، برحمایت همه‌جانبه از کانون و فعالیت‌های کودک و نوجوان محورآن تاکیدکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، مهرداد بائوج لاهوتی و سید رضا جوادپور به ترتیب نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان به منظور نیازسنجی و بررسی راه‌های افزایش گستره‌ی فعالیت‌های کودک و نوجوان محور از مرکز فرهنگی هنری کانون بازدید کردند.

طی این دیدار که در ادامه همراهی با برنامه‌ها و کمک‌ به ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری لنگرود صورت‌گرفت، مسوولان در کتاب‌خانه‌ی‌پستی، کارگاه‌های فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و هم‌چنین علمی و پژوهشی کانون پرورش فکری حضوریافتند.  

گفت‌وگو با اعضا و هم‌چنین آشنایی افزون‌تر با فعالیت‌های هدف‌مند مربیان و بررسی نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کانون از برنامه‌های این روز بود و در این میان نماینده ‌مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان بر لزوم تلاش هم‌زمان برای کمیت و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی تاکیدکردند.

برهمین اساس به‌سازی و تجهیز کانون شهرستان لنگرود ازدیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه قرارگرفت و در عین‌حال مسوولان از تلاش افزون‌تر برای تخصیص بودجه مناسب به این مرکز فرهنگی هنری خبردادند.

بنابراین گزارش، نیکی قبادی مربی مسوول کانون لنگرود نیز در این میان به اهداف و اولویت‌های این مرکز فرهنگی هنری پرداخت و ضمن تشریح‌ خواسته‌های آن، از همراهی صمیمانه  مسوولان با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

بازدید فرماندار و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از کانون این شهرستان
بازدید فرماندار و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از کانون این شهرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =