برگزیدگان مسابقه شعارهای انقلابی معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه شعارهای انقلابی ویژه دهه‌ی فجر از سوی مربی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری گرمسار، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسماعیل قندالی مربی کتابخانه سیار روستایی گرمسار از معرفی و تجلیل برگزیدگان مسابقه شعارهای انقلابی در مدارس تحت پوشش این کتابخانه خبر داد و گفت: این مسابقه بهمن‌ماه سال جاری همزمان با ایام‌الله دهه‌ی فجر در مدارس روستاهای گرمسار اجرا شد.

مربی کتابخانه سیار روستایی گرمسار، هدف از این مسابقه را آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و به ویژه شعارهای زمان انقلاب در سال ۵۷، عنوان و خاطرنشان کرد: پس از حضور در مدرسه و آماده‌سازی فضا با بیان قصه و خاطره‌ای از انقلاب، توضیح کوتاهی درباره‌ی مسابقه به دانش‌آموزان داده‌ می‌شد و در ادامه برگه‌ی مسابقه به‌همراه پاسخ‌نامه بین اعضا پخش می‌شد و آنها در مدت ۴۰ دقیقه فرصت داشتند تا به سؤال‌ها پاسخ داده و فرم‌ پاسخ‌نامه را در صندوق قرعه‌کشی بیندازند.

قندالی همچنین اظهار داشت: مسابقه در چهار دبستان اجرا شد و ۱۵۲ دانش‌آموز در آن شرکت داشتند که پس از داوری توسط مدیران مدارس، برگزیدگان به قید قرعه انتخاب و هدایایی از سوی مربی کتابخانه سیار به آنها داده شد.

وی در پایان تصریح کرد: نرگس قندالی‌فرد، فاطمه شاه‌حسینی و پریسا ساقزایی دانش‌آموزان دبستان ام‌کلثوم روستای فروان و فاطمه رضایی‌پور، هانیتا قزلو، حدیثه شهلی‌بر دانش‌آموزان دبستان حافظ روستای شه‌سفید و محمد ولی‌کاکولی، رقیه رحیمی‌فرد، یوسف بارکزایی و ابراهیم ساقزایی دانش‌آموزان دبستان شهید چمران روستای یاتری که همگی از اعضای فعال و کتاب‌خوان کتابخانه سیار روستایی گرمسار هستند به عنوان نفرات برگزیده، معرفی و در مدرسه از آنها تجلیل شد.

گفتنی است؛ برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای روستای داورآباد، برگزاری جشن بزرگ انقلاب در دبستان علامه طباطبایی روستای رستم‌آباد، اجرای مسابقه «کاریکاتور شاه را به دلخواه بکش»، برپایی نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضای کتابخانه سیار روستایی گرمسار در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آرادان، قصه‌گویی از خاطرات انقلاب، شعرخوانی، سرودخوانی و... برخی از برنامه‌های مربی کتابخانه سیار روستایی گرمسار در دهه فجر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =