کد خبر: 277695
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
بازدید 1523
کمیته کودک و نوجوان کرمان برتر شد

با اعلام برترین کمیته های ستاد دهه فجر در کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان به عنوان کمیته برتر در دهه فجر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، آیین تجلیل از فعالان دهه فجر روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه با حضور استاندار، مسوولین کمیته‌های ستاد دهه فجر و جمعی از مسوولان استان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

در این آیین کمیته های برتر و شایسته تقدیر ستاد دهه فجر معرفی و با اهدای لوح تقدیر از سوی علیرضا رزم حسینی استاندار  و حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان از آن‌ها تجلیل شد.

در این میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان به عنوان کمیته برتر معرفی و تقدیر شد.

بنا بر این گزارش، اجرای ۴ نمایش عروسکی، کنسرت موسیقی کودکان، پرده‌خوانی انقلاب  به صورت دیجیتال در مدارس، حضور در نمایشگاه قرآن و عترت کرمان، ویژه‌برنامه " دلم یک دوست می‌خواهد" و برگزاری جشن انقلاب و برپایی اردوی جهادی فرهنگی هنری در مناطق زلزله‌زده کوهبنان  از شاخص ترین برنامه های کمیته کودک و نوجوان در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

بر همین اساس، در متن لوح تقدیر اهدایی آمده است:  بار دیگر عطر روح‌بخش بهار انقلاب به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی رسید و مردم انقلابی و مبارز استان کرمان را سرشار از شور و حماسه حضور ساخت تا دهه فجر سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی یادآور سلحشوری و دلاوری‌های ملت ایران دربرابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی باشد.

 علیرضا رزم حسینی و حسن علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از این لوح با قدردانی از تلاش خالصانه و صادقانه اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در برگزاری مراسم این ایام، ضمن معرفی کمیته کودک و نوجوان به عنوان کمیته برتر این ستاد، تلاش برای پاسداری از ارزش های الهی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را خواستار شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =