فعالیت کتابخانه های سیار کانون  چهار محال و بختیاری در روز طبیعت

کودکان و نوجوانان استان روز طبیعت را همراه با اجرای فعالیتهای فرهنگی کانون پرورش فکری سپری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیرکل کانون استان:  از فعالیت کتابخانه‌های سیار روستایی کانون در روزهای دورازدهم و سیزدهم فروردین ماه  خبرداد.

وی با اعلام این مطلب تاکید کرد: کتابخانه‌های سیار روستایی در مناطق، کوهرنگ، شهرکرد و گندمان در روزهای 12 و 13 فروردین  ماه میزبان کودکان و نوجوانان در طرح عیدانه کانون بودند.

وی افزود: اجرای فعالیت‌های مرتبط با کتاب، اجرای کارگاه‌های ادبی و هنری، کتابخوانی  و اهدای کتاب از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده به همین مناسبت است.

رحیمی با اشاره به  استقبال خوب میهمانان نوروزی و کودکان و نوجوانان روستاهای استان از این طرح افزود: در این طرح کتابهایی نیز به عنوان هدیه ی عید به اعضای حاضر در این کارگاهها اهدا شد.

  مدیر کل کانون دیدار مربی کتابخانه سیار روستایی منطقه ی گندمان از بخش کودکان  بیمارستان بروجن را از دیگر برنامه های کانون در استان اعلام کرد و افزود: اجرای فعالیتهای فرهنگی هنری و اهداء کتاب از جمله برنامه های اجرا شده در این دیدار محسوب می شد.

گفتنی است مراکز مجتمع، شماره 1و 2و 3  کانون شهرکرد نیز  نیز طی روزهای ۳ الی ۱۲ فروردین در قالب طرح عیدانه کتاب با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیتهای کانون بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =