کد خبر: 279083
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
بازدید 579
گرامیداشت حماسه‌ی سوم خرداد در کانون اردبیل

مراسم گرامیداشت سوم خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مدیرکل، کارکنان، مربیان و اعضا مرکز ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در گلزار شهدای ججین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هم‌زمان با فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، مراسم بزرگداشت این روز حماسی با حضور مدیرکل، کارکنان، مربیان و اعضا مرکز شماره‌ی ۵ کانون اردبیل در جوار یادمان گلزار شهدای ججین برگزار شد.

در این مراسم هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان با تأکید بر ادامه راه شهدا افزود: حماسه سوم خرداد مرهون جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای والامقام است و فرهنگ‌سازی در این خصوص یکی از بهترین اقداماتی است تا ارتباط نسل فعلی باارزش‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه ارزش‌های دوران دفاع مقدس برقرار و مستحکم‌تر شود.

بر اساس این خبر، گل‌باران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا از ویژه‌برنامه‌های این مراسم بود که شرکت‌کنندگان با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند.

گفتنی است، ویژه‌برنامه‌های گرامی داشت حماسه فتح خرمشهر به‌صورت هم‌زمان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =