مرکز فرهنگی فاروج جزو پروژه های اولویت دار شد

مرکز فرهنگی فاروج جزو پروژه های اولویت دار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، هادی رجائی نیا فرماندار فاروج در دیدار با مدیر کل کانون استان به اهمیت فعالیت مراکز کانون در پرورش خلاقیت و گسترش مطالعه عنوان کرد: فعالیت های خلاقانه کانون پرورش فکری باعث فرهنگ سازی در کودکان و نوجوانان می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مرکز فرهنگی و هنری فاروج پیشرفت فیزیکی خوبی دارد باید روند ساخت این پروژه سرعت بیشتری به خود بگیرد، گفت: آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی و مهارت های زندگی از جمله موضوعاتی است که کانون می تواند در آنها ورود پیدا کند.

منیر صادقی مدیر کل کانون استان به مراکز فرهنگی فعال کانون اشاره کرد و گفت: به منظور برقراری عدالت آموزشی و فرهنگی بر آن هستیم تا هر شهرستان استان حداقل یک مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری داشته باشد.

وی افزود: تا پایان سال جاری ۳ مرکز فرهنگی هنری در شهرستان های بجنورد، اسفراین و گرمه افتتاح می شود و در شهرهای شیروان، جاجرم، آشخانه، فاروج و غلامان پروژه احداث مراکز کانون در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه مجتمع فراگیر بجنورد با ۳ هزار مترزیربنا به عنوان بزرگترین مجتمع فراگیر شرق کشور از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در دست احداث است، افزود: در این مرکز فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه هم از آموزش ها و فعالیت های مربیان کانون بهره مند می شوند.

گفتنی است مرکز فرهنگی و هنری فاروج سال۱۳۸۸ کلنگ زنی شد و طی چند سالی عملیات ساخت این مرکز متوقف شده بود ولی با رایزنی های انجام شده از دو سال گذشته عملیات تکمیل مرکز آغاز شد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۸۰ درصد می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =