مسائل ومشکلات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دهگلان با حضور فرماندار بررسی شد

فرماندار شهرستان دهگلان به منظور آشنایی با فعالیت ها و برنامه ها و بررسی مسائل و مشکلات کانون در جلسه ای که با حضور مدیر کل کانون و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ی فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش وپرورش در محل مرکز فرهنگی هنری شهرستان دهگلان برگزار شد شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،در این جلسه فرماندار شهرستان دهگلان در سخنانی گفت: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و شما متولیان بخش کودک و نوجوان در این مهم نقش بسزایی دارید و این از حوزه های مهم اجتماعی و فرهنگی کشور محسوب می شود.

جمال ارشدی با اشاره به این که تربیت هر نسل در کودکی باعث رشد انسانی سالم از هر نظر در بزرگسالی خواهد شد و فضایی مانند کانون پرورش فکری جایی سالم و نشاط آور و امن برای تحقق این هدف می باشد.

ارشدی با تاکید بر این موضوع خواهان برگزاری برنامه ها و فعالیت ها به صورت جشنواره ای شدند تا مخاطبین بیشتری را به خود جلب نماید.

وی در پایان در سخنانی خواهان همکاری بیشتر سایر ادارات با مرکز فرهنگی هنری کانون دهگلان شده و در خصوص تامین اعتبار و توسعه ی فضای فیزیکی مرکز قول مساعد دادند.

در ادامه مدیرکل کانون استان کردستان با اشاره به این که مراکز کانون به صورت مستمر و مداوم در کار خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند خواهان تجهیز بیشتر مرکز شد.

شیخی با اشاره به این که فضای فیزیکی مرکز دهگلان جوابگوی نیازهای کودکان و نوجوانان این شهر نمی باشد خواهان تخصیص اعتبار مناسب جهت توسعه فضای فیزیکی مرکز شد.

در این جلسه ثریا محمدی مربی مسئول مرکز گزارشی از تاریخچه ی مرکز،فعالیت ها ،موفقیتهای اعضا و مربیان مرکز را ارائه داد .

 در ادامه مدیران سایر ادارات هر کدام به ارتباط خود با مرکز فرهنگی هنری دهگلان اشاره کرده و خواهان همکاری بیشتر در زمینه های مرتبط و اجرای برنامه ها و جشنواره هایی با هدف مشترک شدند.

در پایان فرماندار شهرستان دهگلان و سایر مدیران ادارات از کارگاه هنری و فضای مرکز بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =