کد خبر: 279420
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
بازدید 559
آغاز به کار ساخت پروژه‌ی نیمه ‌تمام مرکز فرهنگی هنری اشکذر

با عنایت مسوولین استانی و تخصیص اعتبارلازم، ساخت پروژه‌ی نیمه‌ تمام مرکز فرهنگی هنری شهرستان اشکذر، آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، ساخت و تکمیل پروژه‌ی نیمه تمام مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان اشکذر پس از سه سال توقف، با عنایت مسوولین استانی و تخصیص اعتبارلازم، به همت اداره‌ی راه و شهرسازی استان، آغاز شد.

به گفته‌ی فرزام الیکایی کارشناس ناظر پرژه‌ی مرکز فرهنگی هنری اشکذر، ساختمان تا پایان سال جاری، تحویل کانون استان خواهد شد تا نسبت به تجهیز و آغاز به کار این مرکز فرهنگی هنری، اقدام شود.

لازم به ذکر است که، تنها شهرستان استان یزد، که فاقد مرکز فرهنگی هنری کانون می‌باشد، شهرستان اشکذر است و در حال حاضر با داشتن کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی، خدمات فرهنگی هنری از این طریق به کودکان نوجوانان عزیز این خطه‌ی کویری ارائه می‌گردد.

امید است با حمایت مسوولین استانی و شهرستان، شاهد افتتاح این مرکز فرهنگی هنری کانون در اشکذر باشیم و کودکان نوجوانان عزیز اشکذری از خدمات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، بهره‌مند شوند.

گفتنی‌است پروژه‌ی مرکز فرهنگی هنری اشکذر در زمین خیری به مساحت ۲۳۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع، با نقشه‌ی تیپ کانون، در حال تکمیل است که جا دارد از خیر بزرگوار سید ضیاء وکیل السادات، به خاطر اهدای زمین به کانون، تقدیر و تشکر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =