کد خبر: 279446
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
بازدید 547
نشست توجیهی والدین اعضاء مراکز کانون

نشست توجیهی با حضور والدین اعضاء کودک و نوجوان در مراکز شماره یک همدان و سه ملایر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اولین نشست توجیهی والدین اعضاء کودک و نوجوان مرکز شماره یک همدان در سالن مطالعات مرکز با حضور 85 نفر برگزار شد.

فاطمه چلوئیان مسوول این مرکز در ابتدای مراسم به اهداف برگزاری کلس های تابستانی اشاره کرد و افزود: در تابستان کلاس های مختلف لگو، نمایش خلاق، چرتکه، نقاشی، سفالگری، کارگاه ادبی و... در طول 22 جلسه برگزار خواهد شد.

وی گفت: والدین با در دست داشتن کارت ملی فرزندان خود می توانند در ساعت کاری به مرکز مراجعه و فرزند خود را در کلاس مورد علاقه اش ثبت نام کنند.

گفتنی است مرکز شماره یک همدان دارای 3187 نفر عضو و 1549 جلد کتاب می باشد که در میدان باباطاهر واقع شده است.

جلسه توجیهی والدین اعضا مرکز 3 ملایر

با هدف ارتباط بیشتر و تاثر والدین اعضا جدید کانون و استفاده از برنامه ها و استقبال از کلاسهای تابستانی جلسه توجیهی برای والدین در مرکز 3 ملایر برگزار شد.

مهیا فراهانی مسوول این مرکز در این جلسه که حدود 40نفر از والدین اعضا جدید شرکت کردند خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری مکانی برای شناسایی و جذب و پرورش خلاقیت و استعداد های کودکان و نوجوانان است. فراهانی در ادامه به تشریح برنامه‌های متنوع فرهنگی این مرکزکه بیش از 30 مورد می باشد از  روخوانی کتاب ، نمایش فیلم ، قصه گویی ، بازی و سرگرمی ، شعر خوانی ،پرورش خلاقیت ،معرفی سرزمین ،معرفی شخصیت ،کاردستی ، برنامه های علمی ومذهبی و.... پرداخت  و همچنین درباره حساسیت والدین برای نحوی حضور فرزندانشان و استفاده ی مفید از کلاسها ونظم در برنامه ها توضیحات مفید را ارائه کرد . در ادامه ی این جلسه هر کدام از مربیان مرکز در خصوص رشته تخصوصی فعالیت خود توضیحات لازم را ارائه دادند. والدین نیز به بیان پیشنهادات و پرسشهای خود پرداختند و جواب های لازم به آنها داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =