کد خبر: 280136
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
به لطافت یک پروانه

جشن بزرگ روز دختر در مرکز چناران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه‌(سلام‌الله علیها) مرکز فرهنگی هنری کانون چناران برای ۵۰ نفر از دختران کودک و نوجوان خود جشنی با عنوان «به لطافت یک پروانه» را برگزار کرد.

نرگس غلامی مربی مسوول مرکز، هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی بیشتر دختران با سیره رضوی و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: در کنار این معرفت‌ به دنبال ایجاد فضای شاد و ارتقاء روحیه‌ی شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان هستیم.

غلامی حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) را الگوی نمونه دختران امروز دانست و تاکید کرد باید برای داشتن بهداشت روانی، به نیاز فطری انسان که همانا عفاف و حجاب است توجه کنیم و با رعایت آن زمینه برچیدن فساد در جامعه و بالا بردن بهره‌وری و فعالیت‌های اجتماعی را فراهم آوریم.

معرفی شخصیت کریمه اهل بیت، بیان وقایع زمان حضور آن حضرت در شهر قم، اجرای نمایش خلاق و طنزگونه «امر خیر»، اجرای سرود کانون به صورت دسته‌جمعی، مولودی‌خوانی و مسابقه تغذیه سالم از دیگر برنامه‌های جذاب این جشن بود.

آنچه باعث ماندگاری این مراسم در اذهان کودکان و نوجوانان شد، اجرای خلاقانه «خاله خوش‌قدم» عروسک محلی مرکز و عروسک‌گردانی ماجده حافظی عضو ارشد مرکز بود.

گفتنی است؛ در پایان جشن از برگزیدگان مسابقه تغذیه سالم و عضو محجبه‌ و کتاب‌خوان کانون به صورت ویژه تقدیر و به سایر اعضا نیز به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =