زنگ آغازهفته ملی کودک در گیلان طنین‌اندازشد

آیین آغازین ویژه‌برنامه‌های روزجهانی و هفته ملی کودک هم‌زمان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان گیلان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، ویژه‌برنامه‌های امسال هفته ملی کودک با شعار«آینده را باید ساخت» و با نگاهی ویژه به آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و پرورش حس دینی آنان با تکیه برآموزه‌های عاشورایی آغازشد.

برهمین اساس استان گیلان در روز نخست هفته ملی کودک (14 مهر، کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی) شاهد برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع و هدف‌مندی ازسوی تمامی دست‌اندرکاران حوزه‌کودک و نوجوان بود و دراین میان نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌عنوان دبیر برنامه‌های این هفته با برپایی نمایشگاه دست‌آوردهای کودکان و اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف به استقبال این هفته رفت.

برپایه این گزارش، زنگ آغاز فعالیت‌های هفته ملی کودک با حضور مدیر کل کانون استان گیلان و با همراهی کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری شماره یک رشت به صدا درآمد و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی ضمن فضاسازی مناسب، به اجرای فعالیت‌هایی متناسب با این ایام پرداختند.

برپایی نمایشگاه‌ دست‌آوردهای اعضا، اجرای نمایش «حُر، مرد آزاده»، خوانش شعر و قرائت بیانیه حقوق کودک وهم چنین پیام تبریک مدیران کل کانون و اموزش و پرورش به کودکان، ازجمله برنامه‌های این روز بود که با برپایی کارگاه‌های فرهنگی، ادبی، هنری مربیان همراه‌شد.

گفتنی‌است، ویژه‌برنامه‌های روزجهانی و هفته‌ی ملی کودک با همراهی دستگاه‌های مرتبط از 14 تا 20 مهر 1397 در سراسر کشوربرگزارمی‌شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =