کتاب‌خانه‌های سیار و پستی کانون پرورش فکری پیام‌آور شادی برای کودکان روستاهای سیستان

کتاب‌خانه‌های سیار و پستی کانون پرورش فکری در حوزه‌ی سیستان در هفته‌ی ملی کودک با حضور در روستاها لبخند را بر لبان کودکان و نوجوانان می‌نشاندند

به گزارش روابط عمومی کانون سیستان و بلوچستان، کتاب‌خانه‌های سیار و پستی حوزه‌ی سیستان در هفته‌ی ملی کودک مهمان دانش‌آموزان در روستاها هستند.

هم‌زمان با فرارسیدن هفته‌ی ملی کودک و در راستای تحقق شعار «کانون  برای همه‌ی همه‌ی کودکان و نوجوانان کشور»، مراکز سیار و پستی نیز در میان کودکان و نوجوانان حضور دارند و با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی لحظه‌هایی پر از شادی برای آنان می‌آفرینند.

بازی و سرگرمی، برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی هم‌چون کاغذ و تا، شعرخوانی و نقاشی، اجرای مسابقه‌های شاد برای دانش‌آموزان در مدرسه‌های روستایی، بخشی از این فعالیت‌هاست که این روزها در روستاهای حوزه‌ی سیستان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حال برگزاری است.

معرفی و اهدای کتاب فعالیت دیگری است که برای کودکان و نوجوانان در حال انجام است تا گامی در زمینه‌ی رسالت کانون در بخش کتاب و کتاب‌خوانی برداشته شود و نسل آینده ساز ایران با این «یار مهربان» پیوند محکمی برقرار کنند.

قابل ذکر است برنامه‌های این دو کتاب‌خانه در طول هفته‌ی ملی کودک در روستاهای گوناگون بخش سیستان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =