کد خبر: 282806
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی خوزستان معرفی شدند

امروز در مراسمی با حضور مدیرکل، مسئولان، کارشناسان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیدگان مرحله استانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در آیین پایانی مرحله استانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیدگان و تقدیرشدگان این رویداد فرهنگی معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش در بخش «زنان و مردان (۱۸ سال به بالا)»، آسیه رحمتی با قصه «زیباترین هدیه دنیا» از اندیمشک، زینب موسوی با قصه «آخرین سبزپوش» از هندیجان، فاطمه رشیدی با قصه «تعبیر باران» از اهواز، فریده مرادی با قصه «سرگذشت ایرج» از آغاجاری و فرشته پور نعمتی با قصه «قلقلی و آرزوهای بزرگ» از آبادان با نظر هیأت داوران این جشنواره به‌عنوان نفرات اول تا پنجم معرفی و به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

مهدی آرایی، لیلا قنواتی فرد و لیلا رحمانیان داوران مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان همچنین در همین بخش فاطمه جوکار با قصه «ثمره سیب» از بهبهان، مرجان نوروزی با قصه «نسل هر چی...»، نیوشا آریا راد با قصه «کوچک بزرگ‌ترین سیب دنیا» و لیلا زکی با قصه «هدیه روز مادر» هر سه از اهواز، سمیه قلاوند با قصه «قطاری پر از آرامش» از اندیمشک، زهرا شوشتری با قصه «درخت غرغرو» از اهواز و فهیمه سروندی با قصه «جزیره هزار قصه» از اندیمشک را به ترتیب بر اساس امتیازات کسب شده شایسته تقدیر معرفی کردند.

همچنین در بخش دختران و پسران (۱۴ تا ۱۸ سال)» این جشنواره از سرا مزرعه قصه گوی نوجوان آبادانی و پردیس هاشمی دیگر قصه گوی نوجوان از شهرستان آغاجاری تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان صبح 25 مهرماه با حضور 23 قصه‌گو برتر استان از شهرهای اهواز، اندیمشک، امیدیه، آبادان، آغاجاری، بهبهان و هندیجان در کلان‌شهر اهواز آغاز شده بود بعدازظهر 26 مهرماه با معرفی برگزیدگان با حضور مدیرکل کانون خوزستان، مشاور فرهنگی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین، کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =