از افتخارآفرینان کانون شهرستان پارس‌آباد تجلیل شد

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، از افتخارآفرینان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد در سال ۱۳۹۷ تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، علی علایی فرماندار شهرستان پارس‌آباد در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های عظیم کشور هستند و باید پرورش استعدادها و ظرفیت‌های این عزیزان، اولویت‌های برنامه‌ریزی توسعه‌ای شهرستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۲ هزار دانش‌آموز در پارس‌آباد وجود دارد که با یاری متولیان امر و با برنامه‌ریزی اصولی می‌توان شاهد استعدادیابی زیادی در شهرستان باشیم.

این مقام مسوول ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اگر در طول هشت سال جنگ در مقابل تهدیدات دشمنان ایران و اسلام ایستادیم و موفق عمل می‌کنیم در سایه همت، اقتدار، فداکاری‌ها و رشادت‌های خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان سلحشور است و امید است کودکان و نوجوانان بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خطاب به کودکان و نوجوانان بیان کرد: برخلاف خواسته‌ها و تلاش‌های دشمنان، ایران اسلامی جزو کشورهای پیشرو و برتر در تمامی عرصه‌ها در دنیا است که شما آینده‌سازان کشور، در سایه تعلیم و تربیت اصولی و دوری از فضای مجازی و مطالعه فرهنگ ایثار و شهادت و داشتن حجاب می‌توانید دشمنان را خنثی کرده و برای کشور عزیزمان فردی تأثیرگذار باشید.

در این ویژه‌برنامه، علی برادران مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مراکز و تبریک به افتخارآفرینان، تصریح کرد: هدف از تجلیل، ایجاد انگیزه و دلگرمی و ارج نهادن به‌زحمت های این عزیزان است تا بتوانند فردی موفق برای جامعه باشند.

شایان‌ذکر است، در حاشیه این مراسم، از مادر شهید نوجوان محمدعلی برزگر که نام مرکز شماره یک کانون شهرستان به نام این شهید بزرگوار مزین شده تجلیل به عمل آمد. در پایان این مراسم فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اهدای لوح تقدیر از افتخارآفرینان مراکز کانون شهرستان پارس‌آباد تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =