کد خبر: 284238
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
نشست آموزشی بحث آزاد و پژوهش اعضا در مرکز یک بجنورد

نشست آموزشی بحث آزاد و پژوهش اعضا با حمید نوایی لواسانی از اساتید پژوهش در کانون کشور در مرکز شماره یک بجنورد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، این نشست که با حضور مربیان مسئول و مربیان فرهنگی مراکز کانون استان تشکیل شد ؛ پژوهش اعضاء ، روش های کار، چگونگی و چرایی آن و شیوه های برقراری ارتباط و مهارت های بحث با شیوه بحث آزاد مورد بررسی قرار گرفت . و در ادامه اعضاء با یکدیگر موارد ذکر شده را در گروه های تعیین شده به صورت عملی تمرین کردند.

لازم به ذکر است این دوره از دوره های مصوب ضمن خدمت کارکان اداری است که هر ساله با محور فعالیت های کانون توسط واحد آموزش کانون طراحی و اجرا می گردد.

گفتنی است : "صادقی" مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در اختتامیه این دوره آموزشی ، حضور داشتند ، ضمن تقدیر از زحمات استاد دوره ، پژوهش را موتور محرکه توسعه پایدار در هر کشور دانست و افزود : پژوهش کوششی برای یافتن بهترین راهکارهای ممکن به منظور حل مشکلات موجود در عرصه زندگی و فعالیتی منسجم برای رسیدن به شناختی روشن تر از مفاهیم پیرامون ما و راهی برای گشترش مرزهای دانش و گشودن افق های تازه برای آیندگان است .

وی همچنین پژوهشگر را فردی دانست  که به شیوه های مختلف و با روش های علمی ، درصدد رسیدن به شناختی تازه از مسایل و مفاهیم گوناگون است.

صادقی در ادامه هدف از بحث آزاد را ایجاد روحیه ی تجزیه و تحلیل ، نقادی و نقدپذیری ، افزایش اعتماد به نفس ، تقویت فن بیان ، افزایش روحیه کارگروهی و احترام به خرد جمعی دانست و بیان داشت : یک مربی باید یاد بگیرد که پیوسته در حال یادگیری باشد تا با دانش روز و نیاز مخاطبان آشنا شود و بتواند الگو و راهنمای خوبی برای آنان باشد.

مدیرکل کانون ، مربیگری را کاری بسیار خطیر دانست و افزود : رهبر انقلاب درباره شان شما فرموده است : " شما مربی عزیزی که در کتابخانه با کودک مواجه می شوید ، شما که قصه می گویید، شما که کتاب می فروشید ، شما که کتاب می خوانید و شما که در کار هنری و آفرینش هنری خودتان ، آن کودک را مخاطب قرار می دهید بدانید که الان روی نقطه اصلی و اساسی حرکت می کنید . شما درست آن کاری که باید انجام گیرد ، انجام می دهید "

صادقی در پایان به سوالات و مشکلات همکاران پرداخته و به آنها پاسخ گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =