فرصت بهره‌مندی مراجعان درمانگاه فرهنگیان زاهدان(سیستان و بلوچستان) از کتاب‌های کانون پرورش فکری فراهم شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: هر لحظه و هر موقعیت یک فرصت طلایی برای کتاب‌خوانی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کتاب‌خانه‌ی درمانگاه فرهنگیان زاهدان به همت کانون استان راه‌اندازی شد.

مدیرکل کانون استان با بیان این مطلب که: هر لحظه و هر موقعیت یک فرصت طلایی برای کتاب‌خوانی است، عنوان کرد: «کتاب و کتاب‌خوانی»، به عنوان فعالیت اصلی کانون پرورش فکری، همواره جایگاه ویژه‌ای داشته، به طوری که همه‌ی فعالیت‌های این سازمان ابزارهایی هستند برای گسترش این فرهنگ در جامعه.

معصومه هادی در ادامه افزود: بر همین اساس کتاب‌خانه‌های کانون، همواره مراکزی برای پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانانی هستند که دانایی را در میان کتاب‌ها جست‌وجو می‌کنند.

وی هم‌چنین عنوان کرد: کانون در کنار گسترش کتاب‌خانه‌های تخصصی کودک و نوجوان، سیار و پستی، با اهدای کتاب و راه‌اندازی کتاب‌خانه‌های کوچک در مسجدها، مدرسه‌ها و دیگر مکان‌هایی که محل رفت و آمد کودکان و نوجوانان است، سعی در ایجاد شوق خواندن و دوستی با کتاب در میان مخاطبان خود داشته است.

هادی سپس در خصوص اهدای کتاب و افتتاح کتاب‌خانه‌ی درمانگاه فرهنگیان زاهدان گفت: بیشتر مراجعه کنندگان به درمانگاه فرهنگیان دانش‌آموزان و فرهنگیان هستند که ما با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و معرفی فعالیت‌های کانون این کتاب‌خانه را راه‌اندازی کردیم.

مدیرکل کانون در پایان افزود: همکاری و همراهی سازنده‌ی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیریت و پزشکان این درمانگاه با برنامه‌های کانون شرایط مطلوبی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها فراهم آورده تا از خدمات فرهنگی بهره‌ی بیشتری ببرند.

قابل ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در ادامه‌ی این مسیر روشن، با اهدای ۲۰۰ جلد کتاب، فرصتی فراهم کرد تا خانواده‌ها و کودکان در مدت‌زمان انتظارشان برای حضور در مطب پزشک بتوانند لحظه‌هایی را با کتاب سپری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =