دومین جلسه‌ی برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی همراه با «جذابیت‌های هنری و محتوای اثرگذار» شاخص‌های مهم کانون در ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان،  دومین جلسه‌ی برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر، با حضور مدیرکل، کارشناسان و مربی‌مسئولان مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک اتفاقی نورانی است که عزت، سربلندی و کرامت را برای ما به ارمغان آورد.

معصومه هادی در ادامه با ذکر این نکته که: تلفیق زیبا و واقعی «ایرانی و اسلامی» به طور ویژه بعد از پیروزی انقلاب شکل گرفته، گفت: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری قبل از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده، می‌تواند بهترین شاخص برای نشان دادن ابعاد این تلفیق ملموس باشد.

وی سپس عنوان کرد: ما برای کودکان و نوجوانانی کار می‌کنیم که سال‌ها پس از پیروزی انقلاب به دنیا آمده‌اند و به همین دلیل وظیفه داریم تصویری زیبا از دستاوردهای انقلاب اسلامی به آنان ارایه و فعالیت‌های شاخص را همراه با «امید» به مخاطبان منتقل کنیم.

دبیر کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی هم‌چنین افزود: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی همراه با «جذابیت‌های هنری و محتوای اثرگذار» شاخص‌های مهم کانون در ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

هادی در پایان گفت: «کتاب» مظهر دانایی و رسالت کانون پرورش فکری گسترش دانایی است و شایسته است در انجام فعالیت‌های دهه‌ی فجر این نکته‌ی مهم را پیش روی خود داشته باشیم و کودکان و نوجوانان را به حرکت در مسیر دانایی تشویق کنیم.

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون استان، همکاران در خصوص ویژه برنامه‌های پیشنهادی بحث و تبادل نظر کردند و هم‌چنین برای غرفه‌ی کانون در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب، که در دهه‌ی فجر برگزار خواهد شد، پیشنهادهای خود را ارایه دادند.

گفتنی است این دومین نشست برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر سیستان و بلوچستان است که برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =