حضور موثر کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در «نمایشگاه دستاوردهای انقلاب» موضوع سومین نشست برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «آگاهی‌بخشی» به نسل امروز[در خصوص دستاوردهای انقلاب] تنها با واردکردن آنان در روند اجرای برنامه‌ها و سپردن کارها به آنان امکان‌پذیراست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، سومین نشست برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان در کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، که با حضور کارشناسان استان برگزار شد، مدیرکل کانون با اشاره به نزدیک بودن دهه‌ی فجر گفت: با توجه شرایط سیاسی منطقه و رخدادهای خاص بین‌المللی، باید همگام با دیگر کارگروه‌ها و اقشار، تلاش کنیم کودکان و نوجوانان را با عزت جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

معصومه هادی در ادامه افزود: موارد بسیاری وجود دارد که برای بزرگ‌ترها دارای جذابیت است اما کودک و نوجوان را به خود جذب نمی‌کند پس باید توجه داشته‌باشیم برای سلیقه‌ی همه‌ی مخاطبان برنامه‌ریزی کنیم.

وی سپس عنوان کرد: درک دستاوردهای انقلاب، برای نسل‌هایی که در دهه‌هی هشتاد و نود متولد شده‌اند، دشوار است و ما به عنوان عهده‌داران حوزه‌ی کودک و نوجوان وظیفه داریم آنان را نسبت به این مهم آشنا کنیم و این زمانی اتفاق می‌افتد که آنان را در روند اجرای برنامه‌ها وارد کنیم و کارها را به آنان بسپریم.

قابل ذکر است در ادامه مدیرکل کانون استان با اشاره به برگزاری نمایشگاه استانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، ضمن اعلام کمیته‌های گوناگون برای حضور موثر در این نمایشگاه گفت: شایسته است در فرصت پیش رو توان‌مندی‌های کانون را، به عنوان یک سازمان دانش‌مدار، خلاق و موثر در پرورش استعداد کودکان و نوجوانان، به خانواده‌ها و مسئولان معرفی کنیم.

پس از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، همکاران حاضر در جلسه گزارشی از مقدمات حضور در نمایشگاه را بیان کردند.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از یازدهم بهمن‌ماه به مدت یک‌هفته در سالن نمایشگاه‌های دائمی استان و با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =