استقبال از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان آغاز شد

کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان میزبان گروه نمایشی برگزیده‌ی تئاتر فجر در آستانه‌ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، استقبال از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون استان آغاز شد.

با توجه به نشست‌های هماهنگی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی و تاکید بر اجرای ویژه برنامه‌های کیفی، در همین راستا جلسه‌ای با مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد یکی از گروه‌های نمایشی، که در جشنواره‌ی تئاتر فجر برگزیده شده بود، به سرپرستی و کارگردانی سیاوش ستاری در سالن سینمای کودک کانون به روی صحنه برود که «خیمه شب‌بازی»، با تکیه بر نمایش‌های آیینی و سنتی ایرانی، با استقبال بیش از ۲۵۰ کودک علاقه‌مند روبه‌رو شد و لحظه‌های شادی را برای آنان خلق کرد.

معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در سخنانی کوتاه گفت: دانش‌مداری، خلاقیت و اثرگذاری برنامه‌های کانون با بهره‌گیری از ویژه‌برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی می‌تواند انتقال‌دهنده‌ی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل نوخواه امروز باشد و «نمایش»، به عنوان یک هنر اثرگذار، قابلیت فراوانی برای برقراری ارتباط با مخاطب دارد که از این ابزار قوی به خوبی در برنامه‌های کانون استفاده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =