نشست تبیین سیاست‌های کارگروه توسعه مدیریت کانون گیلان

نخستین جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون استان گیلان با هدف آسیب‌شناسی و تبیین برنامه‌های سال آتی، صبح امروز در محل نشست‌های این مجموعه‌ فرهنگی در رشت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان این جلسه با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفت و پیرامون مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی این کارگروه بحث و گفتگوشد.

سخنان مدیر کل کانون استان گیلان نیز نقطه‌ی آغاز این نشست بود و وی با ابراز خرسندی از نگاه تازه و برنامه‌های مدون دولت درزمینه اصلاح فرآیند مدیریت تصریح‌کرد: این فرصتی ارزش‌مند برای کانون و کارکنان نهادها و دستگاه‌هاست تا راهبرد جدیدی را تجربه‌کنند.

اسفندیارضیائی درعین حال ساختارهای اداری کانون کشور را مورد توجه قرارداد افزود: پاسخ‌گویی و خدمت‌رسانی مناسب به مخاطبان، از اولویت‌هایی است که مدنظر کارکنان کانون پرورش فکری و کانون زبان قرار دارد.

برپایه این گزارش، کارشناس ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از نگاه ویژه کانون پرورش فکری به توسعه و نظم‌بخشی امور اداری، به تشریح  وظایف و برنامه‌های پنج کمیته «ساختار و فناوری مدیریتی»، «توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی»، «سرمایه انسانی»، «سلامت اداری و صیانت ازحقوق مردم» و «مدیریت عملکرد» پرداخت.

ابراهیم حسین‌زاده، مسوول کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان

ابراهیم حسین‌زاده که مسوولیت کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم را در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برعهده‌دارد هم‌چنین، به بخش‌نامه‌ و ماده‌های قانون مدیریت خدمات کشور اشاره و ضمن مهم برشمردن معرفی دبیران کمیته‌های مختلف، برضرورت تعیین شاخص‌ها از سوی مسوولان کانون و توجه به برش‌ استانی این شاخص‌ها تاکید کرد.

مریم شادبحر، رابط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با کانون

مریم شادبحر، رابط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با کانون نیز با یادآورشدن شناخت خود ازکانون گفت:  فعالیت‌های مناسبی را در راستای توسعه‌ی مدیریت این مجموعه‌ی فرهنگی شاهد هستیم و در آینده‌ نیز شاهد همکاری‌های بیشتر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کانون پرورش فکری در این حوزه خواهیم‌بود.

طرح‌پرسش از سوی حاضران و پاسخ‌گویی نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز پایان بخش این نشست به‌شمارمی‌رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =