کد خبر: 285699
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
چله انقلاب

زنگ انقلاب در روستای محروم«یادگار» شهرستان تربت‌جام با شعار «ما می‌توانیم» نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، زنگ انقلاب دبستان «یادگار» با حضور مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان و جمعی از معلمان و مدیران نواخته شد.

نسیمه اسماعیل‌جامی مربی مسوول مرکز در این باره گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های دهه فجر مرکز را با حضور در میان ۱۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مدرسه «یادگار» و با نواختن زنگ انقلاب آغاز کردیم تا ضمن ایجاد فضای شاد و فرهنگی، زمینه آشنایی بچه‌ها را با آرمان‌های انقلاب فراهم آوریم.

مربی مسوول مرکز در ادامه افزود: رسالت اصلی کانون در دوران انقلاب رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها در کنار تربیت انقلابی نسل امروز است و باید تلاش کنیم ضمن حراست از دستاوردهای انقلاب، نسلی را تربیت کنیم که با آرمان‌های رهبر فقید انقلاب پیمان ببندند و در شأن یک جامعه دینی و اسلامی رفتار کنند.  

اسماعیل‌جامی حضور در این مراسم را فرصت مغتنمی برای معرفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون به جامعه مخاطب در روستاهای محروم دانست و گفت: با روایت قصه‌های انقلابی، اجرای سرودهای انقلابی و برگزاری مسابقه لحظات شادی را برای دانش‌آموزان مدرسه «یادگار» خلق شد و در پایان به نفرات برتر در مسابقه حفظ قرآن هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =