گرامیداشت بهار پیروزی و یادگار انقلاب در مراکز کانون پارس‌آباد

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، ویژه‌برنامه‌های با عنوان «بهار پیروزی و یادگار انقلاب» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس‌آباد برگزار شد.

 ویژه‌برنامه یاد و یادگار انقلاب در مرکز شماره یک پارس‌آباد با حضور کلاس‌های چهارم و پنجم از مدرسه شهید میرزایی برگزار شد، علی برادران مربی مسئول مرکز با اشاره به دستاوردهای۴۰ ساله انقلاب اسلامی، از برکات آن در شهرستان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری سخن به میان آورد و گفت : نوجوانان و جوانان ما با گشودن بال اندیشه خود در زمینه‌های فرهنگی و هنری راه‌های کمال را پیموده‌اند و این‌ها همه در سایه حرکت‌های مثبت و مردمی و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از انقلاب سال ۱۳۵۷ آغاز شد.

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد از بدو فعالیت در این شهرستان به رشد و نمو فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در میان کودکان و نوجوانان پرداخته است.

 در ادامه اعضاء از نمایشگاه کتاب‌های انقلابی و نمایشگاه آثار اعضاء در زمینه‌های سفالگری، نقاشی و ادبی بازدید کردند. این نمایشگاه‌ها از اول دهه‌ی فجر افتتاح‌شده و تا پایان دهه‌ی فجر برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

همچنین مربی فرهنگی مرکز به اجرای قصه‌گویی با عنوان تبعید امام از ابتدا تا پیروزی انقلاب پرداخته و سپس با تقسیم اعضاء به گروه‌های مساوی مسابقه‌ای در قالب استند آپ کمدی برگزار کرد و به برندگان کتاب‌های انقلابی اهدا شد. مربی هنری مرکز هم به همراه اعضاء با استفاده از کاغذهای رنگی با شعار تقدیم به شهدای انقلاب گل‌های لاله درست کردند.

-بهار پیروزی در مرکز شماره۲ کانون پارس‌آباد

طلوع چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور خاطرات روزهایی است که ملت قهرمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، ریشه ظلم و استبداد را در خاک وطن خشکانده و عزت و سرفرازی را به میهن عزیز اسلامی‌مان ارمغان آوردند.

به همین منظور کودکان و نوجوانان مرکز شماره۲ کانون پارس‌آباد در آیین چهلمین بهار پیروزی با نواختن زنگ انقلاب و برافراشتن پرچم ایران توسط اعضا به استقبال چهلمین بهار فجر شتافتند. در این برنامه‌ی باشکوه، مربیان و اعضاء به فضاسازی مرکز پرداخته و نمادهای انقلاب را سفالگری کردند و با تصاویر انقلابی که حاوی واژگان دهه‌ی فجر بود به تابلونویسی‌های ادبی مشغول شدند و با کشیدن صورتک‌های خیالی شاه مخلوع بر رونق برنامه افزودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =