کد خبر: 286058
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
کلاژ و انقلاب

اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون خواف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مفهوم اتحاد بیشتر آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در روز چهارشنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون خواف به انجام فعالیت جالب و خلاقانه فتوکلاژ پرداختند و ثمره یک کار گروهی را مشاهده کردند.

نصرت لقای‌رودی با اعلام این خبر گفت: چهل سال پیش مردم ایران با وحدت و همکاری خود توانستند بر نظام شاهنشاهی پیروز شوند و یکی از شاخص‌های این انقلاب توجه به ضرورت همبستگی و اتحاد میان مردم است، بنابراین برای انتقال مفهوم «اتحاد» و تاثیرات مثبت آن در زندگی اجتماعی به نسل امروز بر آن شدیم کار گروهی و شادی را با بچه‌ها انجام دهیم و در حین فعالیت درباره نتیجه حاصل از کارگروهی با اعضا صحبت کردیم.

اعضای کتابخانه با هدایت مربی هنری مرکز به چهارگروه تقسیم شدند و قرار بر این شد با استفاده از روش و تکنیک «فتوکلاژ» از تراکت‌ها و مجلاتی که در اختیارشان بود با موضوعاتی چون انقلاب، شاه، آزادی و... و. به خلق آثار هنری پرداختند. این فعالیت علاوه بر ایجاد فضای بانشاط و جذاب روحیه کار گروهی را در بچه‌ها تقویت کرد و آنان به مزایای کار گروهی در مقابل کار فردی بیش از گذشته آگاه شدند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =