کد خبر: 286923
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
بازدید 570
جلسه نخست انجمن قصه‌گویی برگزار شد.

نخستین جلسه انجمن قصه‌گویی با حضور مدیرکل و جمعی از معاونان و مربیان کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، نخستین جلسه انجمن قصه‌گویی در بیستمین روز از ماه اسفند و در آستانه فرارسیدن سال جدید آغاز به کار کرد.
این برنامه که در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، مدیر کل استان به همراه جمعی از معاونان، کارشناسان و همچنین مربیان فعال در زمینه قصه‌گویی و اعضای نوجوان علاقمند به این هنر از مراکز فرهنگی هنری استان اصفهان به همراه مربیان خود شرکت داشتند.
لزوم قصه‌گویی برای ایجاد رابطه اجتماعی بهتر در خانواده و جامعه،انتقال مفاهیم تربیتی و دینی، ترویج فرهنگ مطالعه، آشنایی با جوامع پیشین، گسترش دایره واژگان، آشنایی با اقوام و ملل و هم‌چنین آرامش در سایه قصه‌گویی از مباحث مطرح شده توسط مهدی رحمانی بود؛  درادامه هدی احمدی از مربی قصه‌گوی کانون استان به بیان انواع قصه پرداخت و به تقسیم‌بندی قصه‌ها از نظر واقعی و غیر واقعی، ارزشی، خنثی و ضد ارزش، غامیانه و ...اشاره کرد.
قصه ‌گویی ماهانا آقاداوود آخرین برنامه اجرایی بود که به عنوان برگزیده جشنواره قصه‌گویی ملی در این انجمن حضور داشت؛
مهدی قربانی مدیر کل استان نیز در این جلسه از هم‌اندیشی و زیبا اندیشی نوجوانان و حضور آن‌ها در این انجمن استقبال کرد و آن‌ها را سرمایه‌های با ارزش کانون دانست.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =