کد خبر: 287438
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
برگزاری اولین جلسه شورای اداری سال 98 در کانون خراسان جنوبی

صبح دوم اردیبهشت 1398اولین جلسه شورای اداری کانون استان خراسان جنوبی با حضور تمامی همکاران بخش ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در اولین جلسه شورای اداری ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان ولات مبارک و فرخنده حضرت مهدی (عج) گفت: سال 97 با هم‌دلی و همراهی خوب تمامی همکاران، زمینه کسب موفقیت‌های ارزشمندی در سطح استان برای اعضا و مربیان  فراهم شد که امید است در سال جدید نیز بتوان با همت عالی و تلاش صادقانه همه‌ی همکاران شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه کانون استان در حوزه‌های مختلف باشیم.

حمیدی اضافه کرد: ساخت چهار آسمان‌نمای دیجیتال، راه اندازی خودروی قاصدک برای ارایه فعالیت‌های نمایشی و فرهنگی در سطح مناطق روستایی، عشایری، حاشیه شهر و مناطق محروم استان با هدف اجرای عدالت اجتماعی و فرهنگی، راه اندازی انجمن ادبی و هنرهای نمایشی،  دیدار مؤثر کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون استان با شاعران، نویسندگان و تصویرگران کشوری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان در جهت تقویت توان‌مندی‌های شغلی، چاپ کتاب مجموعه نمایش‌نامه‌های مربیان کانون و مشارکت کانون با دیگر نهادها و سازمان‌های فرهنگی در ارایه خدمات بهینه به کودکان و نوجوانان و... از جمله دستاوردهای کانون خراسان جنوبی در سال 97 بود.

 مدیر کل کانون خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به شعار محوری کانون در سال 98« تمرین زندگی و تقویت مهارت‌های زندگی» گفت: در برنامه‌ریزی سال جدید 10 راهبرد  مدیر عامل و اهداف معاونت فرهنگی کانون کشور، همراه با شناخت نیاز مخاطبان، ارتباط با خانواده‌ها و ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و عشایری و... در سایه اجرای فعالیت‌های فرایند محور  و کتاب محور جهت شناسایی و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان این خطه کویری از ایران اسلامی مورد تأکید قرار گرفته است.

 کارکنان اداری نیز به ارایه پیشنهادات خود در سال 98 پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =