مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای از مراکز فرهنگی و هنری کانون خراسان رضوی بازدید کرد

پنج شنبه ۱۶ تیرماه لیلا بابایی مدیر کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن دیدار با مدیر کل و معاون فرهنگی کانون خراسان رضوی از مراکز فرهنگی هنری شماره ۴ و ۱۰ مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون خراسان رضوی و لیلا بابایی مدیر کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای  در این دیدار راجع به لزوم نظارت ویژه بر حوزه اسباب بازی و فعالیت های بازی و سرگرمی و اینکه نقش کانون در این حوزه باید در استانها پر رنگ تر شود؛  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  در این دیدار  ازفعالیت کافه بازی  و همچنین  تجهیز ۱۵ مرکز استان خراسان رضوی به طور اختصاصی  به قفسه بازی و سرگرمی گزارش داده شد.

 در ادامه نیز لیلا بابایی  ضمن بازدید از مراکز ۴ و ۱۰ مشهد از نزدیک با فعالیت کافه بازی و  همچنین برخی از  شرکت های دانش بنیان  حوزه بازی و سرگرمی مستقر در مرکز ۱۰ مشهد آشنا شد.

  لازم به ذکر است  کافه بازی کارگاهی است که  با هدف تقویت هوش و خلاقیت اعضا  به صورت گروهی و خانوادگی در مراکز کانون برگزار می شود. در این کارگاه والدین در کنار اعضا با انواع بازی و سرگرمی های ایرانی و همچنین نحوه انتخاب و انجام انواع بازی های مفید آشنا می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =