کد خبر: 318937
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
بازدید 295
سومین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون استان همدان

در سومین روز از هفته ملی کودک با شعار کودک، رسانه و فناوری های نوین؛ مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و والدین اعضا بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ مراکز فرهنگی هنری کانون استان همدان در سومین روز از هفته ملی کودک با اجرای برنامه های فرهنگی هنری و نشست های مهارت افزایی میزبان کودکان و والدین اعضا بودند.

✅ مرکز شماره دو کانون پرورش فکری نهاوند در روز دوشنبه ۱۸ مهر با حضور۳۰ دانش آموز از  مدرسه دخترانه طوبی با اجرای برنامه"سفر پروانه به دنیای کودک" با توجه به روز شمار هفته ملی کودک( کودک، رسانه، فناوری های نوین)  میزبان کودکان بود.
در این برنامه در خصوص دنیای شاد کودکانه بدون موبایل و معایب و مزایایی فضای مجازی برای کودکان مطالبی عنوان شد سپس دانش آموزان به صورت نمادین پروانه های خیال خود را روی کاغذ کشیده و آن را برش دادند.

سومین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون استان همدان


✅ کانون‌ پرورش فکری سامن،با حضور ۲۲ دانش آموز پیش دبستانی طه به همراه مادران خود به اجرای مسابقه، بازی و شادی، و ساخت آدمک های سفالی پرداختند.

سومین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون استان همدان

✅ کتابخانه پستی ملایر نیز در ۱۸ مهرماه در روستای حاجی آباد، نقاشی روی پارچه را با شعار حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی کشیدند،همچنین برنامه های قصه گویی، شعر خوانی و بازی از دیگر برنامه های اجرا شده توسط مربی کتابخانه پستی ملایر بود.

سومین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون استان همدان

✅ کانون پرورش فکری رزن نیز در سومین روز از هفته ملی کودک کارگاه آموزشی فرزند پروری مثبت و تاثیر فرزند پروری قاطعانه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و روانی با حضور فروزان سلیمی فر استاد دانشگاه و روانشناس با حضور ۱۳۰ مادر را برگزارکرد. همچنین در این کارگاه آموزشی سلیمی در مورد تکنیک های تربیتی شکل گیری رفتار مطلوب و تکنیک تربیتی مقابله با رفتار نامطلوب را برای حضار مطالبی را تشریح کرد.

در پایان کارگاه آموزشی تربیتی والدین اعضا سوالات خود را مطرح کردند و سلیمی فر به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

سومین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون استان همدان

✅ کانون پرورش فکری لالجین در روز دوشنبه ۱۸مهر ۱۴۰۱ با حضور اعضا دختر و پسر، برنامه ای  با عنوان "کودک و پلیس" با همکاری نیروی انتظامی شهر لالجین برگزار کرد.
در این برنامه فاطمه شال بافیان مشاور نیروی انتظامی شهر بهار در مورد تفاوت های ارگانهای انتظامی،پاسگاه، کلانتری مطالبی را عنوان کرد، سپس با پخش چند انیمیشن  آموزشی کوتاه هشدار دهنده و مراقبتی، کودکان را از اتفاق های روزانه که در محیط زندگیشان وجود دارد آگاه کردند.
شایان ذکر است ستوان موسی امینی نیز از پرسنل فرماندهی نیروی انتظامی شهر لالجین به سوالات اعضایی که علاقمند به شغل پلیس بودند پاسخ داد.

سومین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون استان همدان
✅ کتابخانه فرهنگی هنری کانون فیروزان نیز همچون مراکز دیگر استان در سومین روز  هفته ملی کودک با حضور مربیان کانون در یکی از  مداس ابتدایی به اجرای برنامه های فرهنگی هنری همچون، معرفی انواع رسانه های نوشتاری ، دیداری و شنیداری، معرفی کتاب، قصه گویی و نقاشی با موضوع هفته ملی کودک(کودک، رسانه، فناوری های نوین) پرداخت، همچنین دانش آموزان آنچه که از مطالب عنوان شده در خصوص رسانه یاد گرفتند را نقاشی کردند.

✅ کانون پرورش فکری ازندریان ،کارگاه آموزشی جوانی جمعیت با موضوع (فرزندآوری) را برای ۴۰ نفر از والدین اعضا مرکز برگزار کرد.
این برنامه با هدف آموزش به خانواده در خصوص داشتن فرزند بیشتر و اهمیت فرزند آوری با حضور کارشناس مراقبت و سلامت از مرکز بهداشت شهر ازندریان اجرا شد.
سمیرا زرینی در ابتدای صحبت های خود به اهمیت فرزندآوری در کلام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و درمورد نقش فرزند در خانواده  و جامعه مطالبی را بیان کرد.

✅ مرکز فرهنگی هنری شهر فامنین نیز با برگزاری کارگاه هنری و ادبی به مناسبت شروع هفته وحدت و هفته ملی کودک میزبان اعضای پسر بود .

سومین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون استان همدان

✅ کتابخانه پستی کانون پرورش فکری تویسرکان با حضور در روستای دارانی و اجرای نقاشی توسط ۳۵ کودک  سومین روز هفته ملی کودک را گرامی داشت.

سومین روز هفته ملی کودک در مراکز کانون استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =