پیام تبریک مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی این روز به مربیان و مدرسان کانون زبان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲  هم‌زمان با روز معلم، مدیرکل کانون استان  با ارسال پیامی با متن زیر این مناسبت را به همه همکاران خود تبریک گفت. در این پیام آمده است:

به نام خدا 

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی است. این روز ارزشمند به تمامی ملت فرهیخته و فرهنگ‌آفرین ایران، به‌ویژه ترویج‌دهندگان دانش  واندیشه  تهنیت باد.
بی‌شک پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد بی شک مردم ایران زمین در طول تاریخ ، با منش اعتدال و خردورزی پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند.


بدون تردید، برآمدن و درخشش یک چهره علمی حاصل ساختار منسجم آموزشی و سلسله‌ای توانا از تعلیم‌دهندگان است.  فرهیختگا وخردمندانی که با همت والای خود گنجینه‌ای از معارف و شخصیت‌های علمی را برای ملت‌ها می‌سازد و از وجود پربرکت آنها، زمینه‌ساز آفرینش تمدن و فرهنگ می‌شود.

موفقیت وپیروزی وسربلندی امروز ایران اسلامی ، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیرمعلمانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.


با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «تولید ملی ومهار تورم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد خردورزی و اعتدال اندیشه را برای نوجویان و نسل های ایران عزیز فراهم کنند. توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از  درگاه احدیت خواستاریم.

کبری اخلاقی نیا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =