آیین تکریم و معارفه رئیس کانون زبان ایران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس کانون زبان ایران روز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سخنان خود را با اشاره بر اهمیت زبان و زبان‌شناسی چنین بیان کرد: زبان و گویش یکی از نشانه‌های خداوند در جهان هستی است. کودک از روزهای نخستین تولد سعی بر ارتباط‌گیری و فراگیری زبان مادر دارد. به‌طور کلی انسان برای تعامل با جهان هستی نیاز دارد زبان سایر اقوام را بیاموزد.

حامد علامتی افزود: در حقیقت انسان با یاد گرفتن یک زبان وارد یک دنیای جدید می‌شود. زبان‌آموزی دروازه‌ای است که نیاز به دروازه‌بان دارد. دروازه‌بانی یعنی با برنامه‌ریزی شایسته و فرهنگ سازمانی افق‌های پیشِ رو را ببینیم و نگذاریم فرهنگ بیگانه به وسیله‌ی محتوای آموزشی وارد شود. مقام معظم‌ رهبری در آخرین سخنرانی خود فرمودند: «در دوران هوش مصنوعی، کوانتم و... نمی‌شود با ابزارهای چهل سال قبل کار کرد و باید ابزارها به‌روز شود» کانون نیز در راستای این هدف پیش خواهد رفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای غلامرضا کیانی با وجود همزمانی دوره‌ی مدیریت‌شان با دوران کرونا و پساکرونا با تعصب و همت برای کانون کوشیدند و سعی در حل مشکلات داشتند، همچنین دغدغه‌ی حقوق مدرسان کانون زبان هم از دل‌مشغولی‌های وی بود که حداقل ۴۰ درصد افزایش داشت.

آیین تکریم و معارفه رئیس کانون زبان ایران برگزار شد

غلامرضا کیانی رییس سابق کانون زبان ایران در مراسم تکریم خود بیان کرد: در طول دو سال خدمت خود قطعاً ناموفقیت‌هایی داشته‌ام، ولی سعی‌ام بر این بوده رویکردی مشارکت‌محور داشته باشم و به لطف خدا و فرزندان خوب و توانای ایران توانستیم به توفیق‌هایی مانند افزایش تعداد زبان‌ها، شعب، زبان‌آموزها، برگزاری آزمون‌های بین‌المللی، معماری کلان آموزشی و به‌کارگیری آن در برنامه عملیاتی سال جاری، آماده شدن مقدمات تولید محتوا، مکانیزه شدن حداکثری فرایندها و... اشاره کرد.

وی در ادامه با مورد خطاب دادن مهدی ذوالفقاری اضافه کرد: هر آنچه تا اینجا انجام شده با همت نیروهای جوان و بااستعداد و عشق بر کانون و کلاس درس است و این نکته غفلت‌ناپذیر است.

آیین تکریم و معارفه رئیس کانون زبان ایران برگزار شد

مهدی ذوالفقاری رئیس کانون زبان ایران بیان کرد: از آقای علامتی و شورای معاونان‌شان کمال تشکر را دارم، همچنین به آقای کیانی خداقوت عرض می‌کنم. بنده با کمک دوستانم سعی خواهیم کرد تک‌تک اموری که مدیرعامل کانون در حکم بنده بیان کرده‌اند را اجرا کنیم و امیدوارم زمان و توان‌مان یاری دهد تا بهترین نتایج را رقم بزنیم. همچنین از آقای کیانی خواهشمندم من را مانند برادر کوچک خود بداند و همیشه خود را عضوی از کانون زبان بداند.

آیین تکریم و معارفه رئیس کانون زبان ایران برگزار شد

علی زرافشان عضو هیئت مدیره‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخشی از این آیین که روز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، بیان کرد: در ابتدا از زحمت‌های بی‌دریغ آقای کیانی کمال قدردانی را می‌کنم و همچنین برای آقای ذوالفقاری آرزوی موفقیت دارم. بنده در این دو سال از نزدیک شاهد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آقای کیانی بودم و برای‌شان آرزوی توفیق دارم.

این مراسم با حضور هادی یوسف‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید، علی زرافشان عضو هیئت مدیره کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست، مسعود زین‌العابدین و حجت‌الاسلام محمدی مشاوران مدیرعامل و مریم حقی مدیرکل کانون استان تهران، اصغر نوروزی رییس اتحادیه دانشگاه‌های تهران و تعدادی از مدیران کانون پرورش فکری و مسئولان کانون زبان برگزار شد.

در پایان این آیین؛ لوح قدردانی غلامرضا کیانی و حکم مهدی ذوالفقاری رییس جدید کانون زبان ایران به آنان اهدا شد.

آیین تکریم و معارفه رئیس کانون زبان ایران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس کانون زبان ایران برگزار شدآیین تکریم و معارفه رئیس کانون زبان ایران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =