کد خبر: 326625
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
عرضه هشت عنوان کتاب کانون در نمایشگاه کتاب دوحه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عرضه هشت عنوان کتاب ترجمه عربی در غرفه جمهوری اسلامی ایران در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه حضور دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه، کتاب‌های «مدینة بلا ذکریات»، «الغزال و الطیور»، «عندما جا الربیع»، «العم نوروز»، «سر البرکه»، «الخالة نجمه والمعزی»، «اصغ الی النای» و «قصه دودﺓ القز» را برای کودکان و نوجوانان قطری عرضه کرده است.

بر اساس این خبر، ترجمه عربی بیش از ۵۵ عنوان‌ کتاب‌ کودک و نوجوان ناشران ایرانی در غرفه جمهوری اسلامی ایران در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه عرضه شده است.

هشت عنوان کتاب از انتشارات سایه، ۱۲ عنوان کتاب از انتشارات به نشر و ۲۸ عنوان کتاب از انتشارات جمال، از دیگر کتاب‌هایی است که در غرفه جمهوری اسلامی ایران از زبان فارسی به عربی ترجمه و برای مخاطبان و علاقه‌مندان به آثار ایرانی ارائه شده است.

خانه‌ کتاب و ادبیات ایران در هفتمین حضور خود در این نمایشگاه به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با غرفه‌ای به مساحت ۳۶ مترمربع به معرفی و عرضه ۸۰۰ عنوان کتاب از ۶۰ ناشر در موضوع‌های کودک و نوجوان، کتاب‌های نفیس، آموزش زبان‌فارسی، موضوع‌های قرآنی، تقریب مذاهب و... می‌پردازد.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه با شعار «با خواندن رشد می‌کنیم» تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر دوحه پذیرای علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =