جلسه بلند خوانی کتاب تشنه لبان با حضور جمعی از اعضا و مادران برگزار شد

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سربیشه در جلسه بلند خوانی کتاب تشنه لبان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، صبح امروز هفتم شهریور ماه ۱۴۰۲ مدیر کل کانون خراسان جنوبی به همراه فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل استان از مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سربیشه بازدید و ضمن اینکه در جریان برنامه‌های این مرکز قرار گرفتند در جلسه بلند خوانی کتاب«تشنه لبان» که از سوی این مرکز  و در راستای ویژه برنامه‌های ستاد اربعین کانون استان با حضور جمعی از اعضا و والدین پیش‌بینی شده بود شرکت کردند.

حمیدی در ابتدای این جلسه ضمن دیدار با اعضا و مادران حاضر در این مرکز و گفت‌وگو با آنان به معرفی کتاب ارزشمند «تشنه لبان پرداخت» و گفت: امام حسن (ع) کشتی نجات بشریت و سبک زندگی ایشان نیز به عنوان چراغ راهی برای خانواده ها در جهت پرورش فکر و اندیشه کودکان ونوجوانان است.

وی ادامه داد: لازم است از هر فرصتی برای حوزه تربیتی کودکان و نوجوانان استفاده کنیم و ایام اربعین و حضور کودکان و نوجوانان در فضای اربعین فرصتی برای  کار پرورشی و فکری به ویژه آموزش سبک و سیره زندگی امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه خانواده محوری فعالیت‌ها از اهداف سال جاری کانون است از والدین خواست تا در این خصوص بیشترین همکاری را با مراکز کانون داشته باشند.

این گزارش می افزاید: دیدار یا فرماندار سربیشه و پیگیری برنامه‌های عمرانی این مرکز از دیگر برنامه‌های حمیدی در سفر به شهرستان سربیشه بود.

جلسه بلند خوانی کتاب تشنه لبان با حضور جمعی از اعضا و مادران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =