نشست هم اندیشی راه‌کارهای ترویج قصه‌گویی در جامعه برگزار شد

با حضور جمعی از فعالان در زمینه‌ی کتاب و قصه گویی، راه‌کارهای ترویج هنر قصه‌گویی در کانون پرورش فکری خراسان جنوبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان، در این نشست که همزمان با ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ از سوی دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی بین المللی در محل این اداره کل برگزار شد، از قصه گو به عنوان یک هنرمند یاد کرد و به تشریح کارکردهای هنر قصه گویی در پرورش فکر و انتقال مفاهیم پرداخت.

وی خداوند را بهترین قصه گو دانست و ابراز امید واری کرد که در حوزه ترویج این هنر به جایگاهی برسیم که تاثیر قصه گویی در جامعه به خوبی دیده شود.

حمیدی قصه گویی را بعد از کتابخوانی به عنوان مهمترین فعالیت در کانون معرفی کرد و خواستار کمک فعالان فرهنگی در ترویج این هنر در جامعه شد و گفت: برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار محوری«با قصه لبخند بسازیم» فرصتی برای استفاده بهتر از این فرصت در انتقال مفاهیم تربیتی است.

گفتنی است در ادامه این نشست حاضران در این نشست نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص ترویج هنر قصه گویی پرداختند.

این گزارش می افزاید: مدیر کل کانون استان در بخشی از صحبت‌های خود به اکران پویانمایی سینمایی«بچه زرنگ» و معرفی این اثر محصول مشترک کانون و گروه هنری پویا پرداخت.

نشست هم اندیشی راه‌کارهای ترویج قصه‌گویی در جامعه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =