کد خبر: 331890
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
بازدید 225
مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر سال ۱۴۰۲ با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مراکز کانون استان اردبیل در هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۵ مهر تا روز جمعه ۲۱ مهرماه با اجرای جشن‌ها، ویژه‌برنامه و فعالیت‌های شاد لحظه‌های خوشی را برای اعضای کودک و نوجوان رقم زدند.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

اجرای برنامه‌های بانشاط هفته کودک در کانون دولت‌آباد

مرکز فرهنگی هنری کانون دولت‌آباد هفته ملی کودک را با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» گرامیداشت.

در این برنامه‌ها که با حضور اعضای مرکز و همچنین با دعوت از دانش آموزان مدرسه ابتدائی زینبیه باهدف ایجاد نشاط و امید برگزار شد، فعالیت‌هایی نظیر پخش فیلم پویانمایی ربات و کشاورز، قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی‌های بومی محلی و مسابقه طناب‌کشی اجرا شد.

بر اساس این گزارش، در این مناسبت نمایشگاهی از آثار هنری اعضای مرکز نیز برپاشده بود که برای بازدید علاقه‌مندان به مدت یک هفته دایر بود.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

جشن هفته کودک در کانون رضی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رضی با همکاری مدیریت آموزش‌وپرورش این شهر و با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، لبخند را بر چهره کودکان این شهر نشاند.

در برنامه‌های این مناسبت که روز یک‌شنبه ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۲، با شرکت ۳۰ نفر از اعضای کانون اجرا شد، حجت‌الاسلام قیاسی امام‌جمعه شهر رضی، معاونان آموزشی و پرورشی اداره آموزش‌وپرورش و رئیس کمیته امداد نیز حضور داشتند.

برنامه با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغازشده و در ادامه برنامه‌های فرهنگی ازجمله مسابقه چیستان، معرفی برخی کتاب‌های جدید کانون و قصه‌گویی اجراشده و اعضا با موضوع هفته ملی کودک به مسابقه نقاشی پرداختند.

گفتنی است، در پایان مراسم به تمام شرکت‌کنندگان هدایایی به‌رسم یادبود اهدا شد.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

آشنایی با خدمات اورژانس اجتماعی در کانون اصلاندوز

در هفته ملی کودک و از سری برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در رابطه با فرزندان، کارگاه معرفی اورژانس اجتماعی برای والدین اعضا روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۲ در مرکز فرهنگی و هنری کانون اصلاندوز برگزار شد.

در این کارگاه والدین با خدمات اورژانس اجتماعی و خط ۱۲۳ و همچنین اجرای طرح مراقبت اجتماعی کودکان و نوجوانان و حمایت اجتماعی از آن‌ها آشنا شدند.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

کودکان شهرستان انگوت آرزوهای خود را به تصویر کشیدند

این برنامه روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه با حضور پرشور کودکان مدرسه ۲۲ بهمن و با بازدید بخشدار مرکزی شهرستان انگوت اجرا شد.

مربی مسئول مرکز ضمن تبریک هفته ملی کودک و اعلام ثبت‌نام و عضویت رایگان از کودکان درباره آرزوهایشان پرسیده و در ادامه کودکان با دست‌های کوچک خود آرزوهای بزرگ و زیبای خود را بر روی کاغذ به تصویر کشیدند.

در این برنامه، ابوالفضل علایی بخشدار مرکزی شهرستان انگوت با کودکان درباره آرزوها و نقاشی‌هایشان به گفت‌وگوی صمیمی پرداخته و هر یک از حاضران درباره نقاشی خود توضیحاتی ارائه کردند.

علایی ضمن تقدیر و تشکر از کانون انگوت که برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری ادبی را برای کودکان و نوجوانان این شهر برگزار می‌کند، گفت: باید برای برخورداری از آینده روشن برای این مرزوبوم توجه بیشتری به نسل کودک و نوجوان که آینده‌ساز میهن هستند، انجام گیرد

شایان‌ذکر است، در پایان به همه آرزوهای به تصویر کشیده شده کودکان جوایزی اهدا شد.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

مرکز دو کانون پارس‌آباد و جشنی با طعم قصه

به مناسبت روز جهانی کودک جشنی با عنوان «با قصه لبخند بسازیم» در مرکز دو پارس‌آباد برگزار شد.

در این جشن مربیان مرکز ضمن تبریک هفته ملی کودک در خصوص شرکت در جشنواره قصه‌گویی و کارگاه‌های پاییزی توضیحات مبسوطی ارائه داده و با قصه‌های «خانه پرسروصدا» و «نازلیجا» حال و هوایی متنوع به جشن بخشیدند.

حاضران نیز با شعرخوانی و قصه‌گویی جذاب در برگزاری جشن در روز خودشان سهیم شدند.

همچنین اعضا از نمایشگاه نقاشی که در طول هفته ملی کودک در حال برگزاری است بازدید کرده و در ادامه آرزوهای خود را روی بادکنک نقاشی کردند.

پایان‌بخش مراسم بازی‌های متنوعی بود که در بین شرکت‌کنندگان اجرا شد.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

برنامه مشارکتی کانون نمین با کتابخانه‌های عمومی

مربیان مرکز نمین، در پنجمین روز از هفته‌ی ملی کودک، با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، میهمان کتابخانه‌ی عمومی شهرستان نمین بودند.

در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین، با حضور در کتابخانه‌ی عمومی شهرستان برای بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان، مدیر و معلمان مدرسه‌ی راهنمایی شبانه‌روزی صدیقه‌ی کبری ویژه‌برنامه‌ای با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری، برگزار کردند.

در این ویژه‌برنامه که رئیس اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان نیز حضور داشت، زهرا فرج زاده، مربی مسئول مرکز هفته‌ی ملی کودک را تبریک گفته و با توجه به نزدیک شدن جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی، از اعضا و حاضران خواست تا با قصه‌های شنیدنی خود در این جشنواره حضور فعال داشته باشند و سپس داستانی را برای جمع حاضر قصه‌گویی کرد.

عسگر جبرئیلی، رئیس اداره‌ی محیط‌زیست شهرستان نمین نیز، ضمن تبریک هفته‌ی کودک، در موردحفاظت از محیط‌زیست و اهمیت آن صحبت کرده و قصه‌ی کوتاهی با این موضوع برای حاضران تعریف کرد.

مربی هنری مرکز نیز، با دعوت از اعضا برای ثبت‌نام در کارگاه‌های فصل پاییز کانون، فعالیت نقاشی با تکنیک چاپ برگزار کرد.

 قصه‌گویی مادربزرگ قصه گوی شهرستان، اجرای مسابقه، اهدای جوایز و بازدید از کتابخانه، پایان‌بخش برنامه در این روز بود.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

جشن هفته ملی کودک در کانون گرمی

کانون گرمی به مناسبت هفته ملی کودک در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۲ با میزبانی از دانش آموزان مدرسه فاطمه (س) با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، یک روز به‌یادماندنی و پر از خاطرات شیرین را سپری کرد.

 در این ویژه‌برنامه که رئیس اداره محیط‌زیست و کارشناسانی از شبکه بهداشت، هلال‌احمر و مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان حضور داشتند، هرکدام صحبت‌هایی را در حوزه کودکان بیان داشتند.

مربی مسئول مرکز نیز ضمن خیرمقدم گویی و گرامیداشت هفته ملی کودک از دانش آموزان خواست تا با عضویت و ثبت‌نام در کارگاه‌های فصل پاییز در مرکز حضوری فعال داشته باشند.

قصه‌گویی مربیان، شعرخوانی اعضا، پخش فیلم و اهدا جوایز از اهم برنامه‌های این جشن بود که در حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان اجرا شد.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

پاسداشت هفته ملی کودک در مرکز شماره ۳ کانون اردبیل

مرکز شماره ۳ کانون اردبیل در روزهای پایانی هفته ملی کودک در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه، میزبان دانش آموزان و معلمان مدرسه دکتر حسابی بود.

در این برنامه که با محوریت «سلامت، زندگی، آینده و شکوفایی» اجرا شد، سارا وطن‌خواه مربی مسئول مرکز با معرفی روز کودک و اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به اجرای مسابقه‌ی واژه‌های روشن پرداخت. این مسابقه با خوانش شعر مهربانی سروده محمود کیانوش توسط مربی آغاز و با چینش چراغ واژه‌ها در کنار هم و درست کردن ابیات شعر توسط شرکت‌کنندگان ادامه یافت.

«یخی که عاشق خورشید شد» عنوان قصه‌ای شنیدنی و جذاب بود که دانش آموزان از زبان لیلا خلیفه سقا مربی امور فرهنگی شنیدند، همچنین این مربی با اجرای شاد بازی «چشم چشم دو ابرو»، شورونشاط مضاعفی را به مخاطبان هدیه داد.

در پایان برنامه مربی هنری مهسا صالحی نیز فعالیت قیافه‌های بامزه را به شیوه نقاشی چهره با ماژیک اجرا کرد.

گفتنی است در این روز مربیان مرکز با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری پرمحتوا و شاد که با تقدیر از برندگان مسابقات همراه شد، لحظات ماندگاری را در ذهن مخاطبان ثبت نمودند.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

اجرای مشترک برنامه فرهنگی ورزشی در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پارس‌آباد

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پارس‌آباد به مناسبت هفته ملی کودک با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی مغان جوان برنامه‌های متنوعی را برگزار کرد.

در این برنامه که در ششمین روز از هفته ملی کودک اجرا شد، علی برادران مربی مسئول مرکز یک پارس‌آباد ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری در شهرستان پارس‌آباد را معرفی کرده و با اجرای برخی از این فعالیت‌ها از قبیل معرفی کتاب، بازی و سرگرمی، روخوانی کتاب از کودکان و نوجوانان خواست در کنار فعالیت‌های ورزشی با حضور و ثبت‌نام در مراکز کانون پرورش فکری به امر مطالعه نیز اهتمام داشته و از فعالیت‌های متنوع دیگر در حوزه هنری و ادبی نیز بهره‌مند شوند.

 در ادامه برنامه مربی هنری مرکز به اجرای بازی‌های بومی و محلی و فعالیت کاغذ و تا پرداخته و در پایان با اجرای مسابقه باد کردن بادکنک به نفرات برنده جوایزی اهدا شد.

مراکز کانون استان اردبیل هفته ملی کودک را با برنامه‌های شاد سپری کردند

برنامه هفته ملی کودک در کانون جعفرآباد

در گرامیداشت هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز جعفرآباد برنامه‌های متنوعی با حضور اعضا و دانش آموزان پایه پنجم مدرسه نرگس برگزار کرد.

 قصه‌گویی، معرفی کتاب‌های جدید، اجرای بازی و مسابقه از برنامه‌های جشن روز جهانی کودک در این روز بود.

گفتنی است به مناسبت این هفته از اعضا و دانش آموزان مراجعه‌کننده به مرکز به‌صورت رایگان ثبت‌نام به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =